הפגנה וירטואלית נגד מבצע עופרת יצוקה בעזה בתוך סקנד לייף ישראל
עולמות מתמזגים: אינטראקציות חווייתיות בתוך סקנד לייף ומעבר לו
איך חווייתיות של קניה, הדרכה ולמידה בעולמות וירטואליים תלת ממדיים כמו סקנד לייף, יכולות "לצאת מהמחשב" אליך לעולם הממשי ? משחקי מחשב מרובי משתתפים, הרשתות החברתיות והעולמות הוירטואליים התלת ממדיים מתמזגים ליצירת השלב הבא באבולוציה של האינטרנט.
חברת האנליסטים פורסטר צופה בעתיד הלא רחוק לכ 80% מגולשי האינטרנט יהיה אוואטר, דמות תלת ממדיתשאיתה יפעלו באינטרנט ו לחברות רבות תהיה נוכחות באינטרנט התלת מימדי כמו שהיום יש כמעט לכל אחד אתר.
[ראו סקירה על המגמות הבולטות של תעשיית עולמות וירטואליים ב 2009 ]
במסגרת אירוע "אינטראקציה אדם מחשב" שאני מארגן ב H.I.T - מכון הטכנולוגי חולון ביום שני הבא, ה-5 לינואר 2009 , ארצה על חוויות אינטראקטיביות בתוך האינטרנט התלת ממדי ואיך הם "יוצאות מהמסך" אל החיים היום-יומיים.אביא דוגמאות משעשעות מתוך סקנד לייף ועולמות אחרים. בנוסף אציג דוגמאות נבחרות של עבודות סטודנטים שלי בקורס "משחקים ועולמות וירטואליים ללמידה" שמתקיים במסגרת המחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה במכון.
באירוע ישתתפו: פרופ' אהוד שרלין אורח הכבוד שיישא את הרצאת המפתח בנושא אינטראקציות אדם מחשב וגב' מיכל רינות מהפקולטה לעיצוב של המכון שתרצה על תיכנון אינטראקציות.
ההזמנה המצורפת בקובץ היא באנגלית, אך כל ההרצאות בשפה העברית.
ד"ר חנן גזית הינו הבעלים ומנכ"ל מטאוורסנס בע"מ, החברה המובילה בישראל בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים כדוגמת סקנד לייף, רשתות חברתיות, משחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.
סביבונים בחלל: מסע וירטואלי במערכת השמש, סקנד לייף ומעבר לו | הרצאה לחג חנוכה
International Spaceflight Museum #2 סקנד לייף וידאו בלוג
החלל מרתק לא רק מדענים אלא גם את הציבור הרחב ובמיוחד ילדים. מאז ימי קדם מביט האדם אל הרקיע ומנסה להבין את התופעות האסטרונומיות השונות. בהרצאה משולבים קטעי וידאו וביצוע מסע חזותי-חוויתי בתוך סביבות מציאות מדומה תלת ממדיות. ההרצאה כוללת ביקור במוזיאון מסע בין כוכבים ובמוזיאון NASA בעולם הוירטואלי התלת ממדי סקנד לייף*.
ציוד נדרש: מקרן למחשב וחיבור מהיר לאינטרנט.
למידע נוסף והזמנות: נייד 054-5277800 info@metaversense.com
אודות MetaverSense Ltd
MetaverSense Ltd © כל הזכויות שמורות
* .MetaverSense Ltd איננה קשורה ו/או אחראית לתקלות אפשרויות במהלך ההתחברות לסקנד לייף ו/או לכל תקלה אחרת שתיתכן במהלך הסיור בסקנד לייף המופעל על ידי חברת לינדן לאב.
Real-Virtual Worlds Engaging Interactions: Human-Computer Interactions Seminar [in Hebrew] at H.I.T
Massively Multiplayer On-line Games (MMOGs), social networked, and three-dimensional virtual worlds (3D), are merging to form the Web3D, known as the Metaverse. Forrester Research forecast that the Web3D will evolve from an immature emerging market to a standards-based , interoperable global environment. This presentation focus on the future of real – virtual worlds engaging interactions and its possible impact on our every day life: From Brain computer interaction to telematic production process in second life which afford personal customization. Additionally, several games concepts of my Instructional System Technologies Department students will be presented together with its second life's presence plans and SLACTIONS 2009 call.
The Human-Computer Interactions Seminar I'm organizing will include Prof. Ehud Sharlin's keynote talk on Physicality in Human-Computer Interaction. Ehud is an assistant professor at the University of Calgary's ComputerScience Department and uTouch research group. Michal Rinott from H.I.T's Faculty of Design will present Designing Interactions.
For full HCI seminar agenda, abstracts and speakers Bio sketchs + event registration click on the link: http://www.hit.ac.il/mc/hcis09/default.asp
סאן מיקרוסיסטמס הציגה את טכנולוגיית JavaFX בתוך סקנד לייף
האירוע שהתקיים באודיטוריום המעוצב בסגנון היי-טק בתוך סקנד לייף הועבר בזמן אמת באתר קבוצת המפתחים של סאן. הצופים באירוע באתר האינטרנט, יכלו לשאול שאלות באמצעות כתיבה בממשק מיוחד שחיבר בינם לבין המשתתפים באודיטוריום בתוך סקנד לייף.
זוהי אחת ההדגמות הראשונות [שגם עבדה מצויין בפועל! בדקנו] של אינטראקציה מאתר האינטרנט דו-ממדי לפלטפורמה הסגורה סקנד לייף בזמן אמת!
הצופים יכלו לקבל תשובות בזמן אמת לשאלותיהם מהארכיטקט הראשי של המוצר וגם לראות את הודעות הטקסט שהוחלפו בין המשתתפים בתוך סקנד לייף. ביציאה מהאודיטוריום הוירטואלי הצף באוויר בתום האירוע, יכלו המשתתפים לצפות בתערוכת תמונות של יישומי JavaFX.
סאן מיקרוסיסטמס מובילה בפיתוח עולמות וירטואלים תלת ממדי להדרכה ופיתוח ארגוני.
לחברת סאן מיקרוסיסטמס יש מרכזי פיתוח ושירות לקוחות בתוך סקנד לייף. אחד המרכזים הגדולים מיועד לעובדי ולקוחות החברה בסין. במקביל סאן מפתחת באופן עצמאי פלטפורמת עולם וירטואלי תלת מימדי לצרכים ארגוניים בשם וונדרלנד.
באירוע ההשקה השתתף ד"ר חנן גזית, בעלים ומנכ"ל MetaverSense Ltd הפועלת ומתמחה בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים כדוגמת סקנד לייף, רשתות חברתיות, משחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור קהל לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי.
http://www.metaversense.com
מה זה JavaFX ?
[מקור: חדשות סאן מיקרוסיסטמס ישראל]
http://il.sun.com/sunnews/press/2008/080824.jsp
JavaFX היא פלטפורמת תוכנה המיועדת לבניית יישומי אינטרנט עשירים ותכנים לרוחב כל מסכי החיים - PC, טלפון סלולרי, טלוויזיה, מכשירי ניווט ומגוון מכשירים אחרים. JavaFX מאפשרת למפתחים לבנות במהירות ובקלות יישומי אינטרנט עשירים המשלבים גרפיקת 2D ו- 3D, אודיו ווידאו באיכות גבוהה, ואנימציה - הכול תוך שימוש ומינוף העוצמה והתפקודיות של פלטפורמת ג'אווה הקיימת.
שלום וירטואלי: מילים במקום יריות
"אנחנו מנסים לאמן אנשים איך לשתף פעולה בקבוצות בקונפליקטים בינלאומיים. הסביבה שאנו יוצאים מאפשרת למשתתפים לפתח את כישורי המשא ומתן שלהם, זה הרבה יותר טוב מאשר להשתמש במנוע משחק המחשב לירות בהם". אומר פרופ' טים לנואר, העומד בראש הפרויקט באוניברסיטת דיוק, בארצות הברית.
מקור: http://www.gamepolitics.com
מעוניין בפיתוח עולם תלת מימד או סימולציה בתוך עולם וירטואלי לצורך פיתוח כישורי ומיומנויות ניהול? הצטרף ללקוחות MetaverSense כאן