כנס החורף של די.ג.ר.ה ישראל 2009 MIND THE GAMES

כנס החורף של די.ג.ר.ה ישראל 2009 MIND THE GAMES

מתי: יום חמישי ה – 29 לינואר 2009
איפה: אודיטוריום, חברת אמדוקס ישראל, רעננה וגם בעולם הוירטואלי סקנד לייף.

תוכנית

רישום ונטוורקינג +קפה

18:00- 17:30

ברכות-נציג אמדוקס ישראל

18:10 - 18:00

Web2.Oפוגש את Web3D

ד"ר חנן גזית | מייסד די.ג.ר.ה ישראל ומנכ"ל מטאוורסנס בע"מ
www.digraisrael.org | www.metaversense.com

משחקי המחשב מהווים חלק בלתי נפרד מהדור הבא באבולוציה של האינטרנט שבו מתמזגים עולמות וירטואליים תלת ממדיים כמו סקנד לייף ורשתות חברתיות. בהרצאה ננסה להבין למה אנשים מוכנים לשלם כסף אמיתי על מוצרים וירטואליים? מה סוד המשיכה של המדיום ומהו הפוטנציאל היישומי והמחקרי של עולמות וירטואליים. בהרצאה יובאו דוגמאות משעשעות של סוגי אינטראקציות חווייתיות כמו "טלמטיק-פרודקשן" הפקה וייצור מוצרים בעולם הממשי מתוך העולם הוירטואלי סקנד לייף ועוד.


18:30 - 18:10

חפש את המטמון הארגוני: מילים אינן מגלות את הכול | ד"ר אלון הסגל

חברת MAVINU

http://www.mavinu.com

התאמה פרסונלית של מידע בעזרת יכולות דיגטאליות וסמנטיות איכותניות בדור השני של האינטרנט. ההרצאה תתמקד: בקשר שבין היכולת לנתח קשרים סמנטיים ולהתאים פרסונלית ידע רלוונטי, לא מובנה לצורך להתאים מידע ולא ממוקד לנושאים ספציפיים ולמשתמשים ספציפיים, בשיטות עבודה ולימוד, לצרכי חיפוש וצרכי המידע של משתמשים באינטרנט.


19:15 - 18:30

מר רועי שפירא | חשיבה בפיתוח משחקים

http://www.royshapira.com

ההרצאה תתמקד בדרכי החשיבה למעצבי משחק, מההגדרות הראשוניות של משחק, ומה הופך משחקים לבידור כל כך מיוחד. ההרצאה תתמקד בטכניקות מיוחדות לפיתוח משחקים: מיצירת דיאלוג טבעי, דרך עיצוב שלבים בסיסי במשחק וכל מה שנחוץ ליצירת קונספט של משחק. לדוגמה, כיצד להשתמש בפיתוח המשחקים בטכניקות לכתיבת דיאלוג טבעי שפותחו לאורך השנים בתעשיית הסרטים של הוליווד. ההרצאה מיועדת לכל מי שמתעניין במדיום המשחקים, ממתחילים ועד למומחים.


19:15-20:00

מר גיא דוד | סקנד לייף ככלי יצירה אומנותי

http://www.guydavid.com

סקנד לייף נתפס בעיני רבים כמשחק מחשב, אך הוא הרבה יותר מזה. בנוסף להיותו עולם וירטואלי המשלב כלכלה פנימית אמיתית ומקום למפגש חברתי, סקנד לייף מהווה כלי יצירה חדשני המאפשר יצירה אינטראקטיבית בזמן אמת שמקשרת בין יוצר, היצירה וקהל היעד. זהו עולם שמדמה את העולם האמיתי בתלת-מימד, אך יש בו אפשרויות יצירה שאינן קיימות בחיי היומיום. בהרצאה אציג מקצת מהאפשרויות העומדות בפני יוצרים שמעוניינים ליצור בסקנד לייף ואת סוגי היצירה שקיימים שם, מגלריות אמנות פשוטות המדמות גלריות מהעולם האמיתי ועד ליצירות בתלת-מימד מלא שאינן יכולות להתקיים במקום אחר מאשר החלל הוירטואלי. כמו כן, יוצגו דוגמאות מתחום המשינימה, יצירת סרטים בתוך עולמות וירטואליים תלת-מימדים.


20:30 - 20:00

סיכום והכרזה על הכנס הוירטואלי הבינלאומיSLACTIONS 2009 בישראל | ד"ר חנן גזית

20:45 – 20:30


להרשמה:

ניתן להירשם באתר האירוע בפייסבוק

או באמצעות משלוח דואל ל info@digraisrael.org

הכניסה לאירוע חינם, אך מספר המקומות מוגבל ונדרשת הרשמה מוקדמת.



כנס די.ג.ר.ה ישראל מופק על ידי: MetaverSense Ltd

בתמיכת:

DIGRA – האיגוד הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים

AVW – איגוד העולמות הוירטואליים העולמי

במסגרת אירועי Metaverse Meetup Tel-Aviv


* ייתכנו שינויים קלים בלו"ז

אין תגובות: