Second Ability לפרוש ידיים ולעוף!

כל אחד מאיתנו מכיר לפחות חבר אחד בעל צרכים מיוחדים, בין אם נכה צה"ל או פגוע תאונת דרכים. הנכים ובעלי צרכים מיוחדים ניצבים מול מכשולים רבים בחיים וגם הכניסה וההשתתפות בעולמות וירטואליים תלת ממדיים כרוכה במכשולים וחסמים לא מעטים. מטאוורסנס החליטה להירתם ולעזור לאנשים שניצבים מול אתגרים אלה להיכנס ולהצליח גם בעולמות וירטואליים תלת ממדיים כמו סקנד לייף.

מטאוורסנס הצטרפה לקבוצת Second Ability Mentors ומסייעת לאנשים עם צרכים מיוחדים להיכנס לתוך סקנד לייף עולם וירטואלי תלת ממדי יציר משתתפיו. ברגע שהם כבר "שם" בתוך העולם הוירטואלי, מטאוורסנס מסייעת להם להשתלב בקהילה ובחברה הוירטואלית באמצעות תמיכה והנחייה, מידע, עידוד, אימון והדרכה. בכול בדרך חווייתית וכייפית.

במפגש הנחייה אישי אחד על אחד ותוך תשומת לב אישית לצרכים המיוחדים של המשתתף, אנו עורכים סיורים וירטואליים במקומות מרתקים, יוצאים לקניות ועורכים "מייקאובר" לאוואטר - הדמות הוירטואלית , כחלק מתהליך הלמידה. אנחנו מוצאים שלעיתים קרובות תשומת לב אישית היא קריטית עבור הצלחתם של אנשים עם צרכים מיוחדים.

זו חוויה מדהימה לעזור למי שלעולם לא יוכל ללכת בעולם הממשי לקפוץ על טרמפולינה וירטואלית.עבור המשתתפים זוהי חוויה משמעותית שיכולה לשנות להם את החיים




אנו מבקרים במוזיאונים, רוקדים הרבה במסיבות, יוצאים למסעות ביערות וירטואליים ועושים ספורט אקסטרים, כן אקסטרים וירטואלי: עפים מעל הרים והרי געש וירטואליים, צונחים צניחה חופשית ממגדל אייפל ועוד. כל הדברים המשמעותיים שגורמים הנאה מיוחדת לאדם בעל צרכים מיוחדים עם מגבלות פיזית או נפשית.


ד"ר חנן גזית | מנכ"ל מטאוורסנס

מטאוורסנס הופכים עולמות וירטואליים בשבילך!

www.metaversense.com

בלוג www.vrider.net

טוויטר: www.twitter.com/VRider



אין תגובות: