3D Virtual Hanukkah Competition: Finalists announced


A 3D Virtual  Hanukkah Competition: Finalists announced!  

 

My students at Sehnkar College's Virtual Lab participated in a 3D Virtual Hanukkah competition in using their avatar in the 3D Virtual world of Second Life. Their challenge was to design and program a 3D interactive hanukkiah, hence, becoming interactive architects and entrepreneurs 

[watch the short video clip I made above]. 

 

Adding fun for meaningful and engaging learning is a big challenge that needs to be crafted very carefully. 

 

Gamify education is not a magic solution that will work every time and in every context. 

 

Thoughtful learning goals planning, envisioning the player/ learner interactions activities, and designing the appropriate learning outcomes assessment rubrics are needed, to name a few.

 

Given all of the above, video games and 3D virtual worlds such as Second Life can serve as a robust playing ground for higher education in particular and education in general.


The 3D Hanukka Competition winners will be announced this Wed 8.12.2010. Save the date!

 

The event was broadcasted live streaming from Second Life and projected on Shenkar's Main Building 

following the Hanukkah [real] candles lighting ceremony !-)


The winner of the competition will gain a special opp from one of

the most interesting biz vendors in Second Life today.

 

This year our joy is mixed with deep sadness due to the tragic life lose of the braves on Mount Carmel's forest fire. Wishing for better days to come.

 


Happy Hanukkah! 

 
"My work is a game, a very serious game (and I LOVE it)." - M. C. Escheris (and me). 


Special thanks to Dr. Lea Goldin, Head Software Engineering Department

at Shenkar College of Engineering and Design for supporting my games based learning projects and ideas. 



משחק העולם חי בכף ידך עם אייפון ירוק יותר Google Earth 6



מאז כתבתי על פיתוח משחק אסטרטגיה אותו משחקים בפלטפורמת גוגל ארת' חלפו ארבע שנים. בספרו מפות הן טריטוריות – מדע הוא אטלס כותב טורנבל שכל מפה היא גם ייצוג של התרבות שיצרה אותה. תרבות האינטרנט הדינמית והאינטראקטיבית יצרה את Google Earth תלת ממדי. כעת נוספה אפליקציה של תצוגת רחוב תלת מימד שכולל  80 מליון  עצים! מודל העולם התלת ממדי ירוק יותר בכף ידך גם עם אייפון אך האם נצליח לשמר את הטבע הירוק גם בעולם הממשי ? 
אנקדוטה:
@jushleman מגדיר בסטטוס טוויטר את תצוגת הרחוב של גוגל באופן יצירתי כי אין משהו חזק יותר ממשחק יצירת חיים חדשים בזמן אמת ברחובות העיר. @julooting אמיתי או מזויף באמת ישנה לך?  


MetaverSense CEO
juloot Owner

My work is a Game

אחרי מאסטרשף יורדים בגדול לפני חג החנוכה עם אווטאר סקנד לייף @ClubOneIsland



אחרי מאסטרשף יורדים בגדול עם ציפי שביט בסדרת הראליטי של ערוץ 10, התקפת הסופגניות והלביבות של חג החנוכה עוד לפניך. מה עושים? איך נקדים תרופה למכה ונוריד כמה קילוגרמים במשקל?

סופגניות מאפיית לחמים
יש לי פיתרון בשבילך:
ClubOneIsland@ מועדון חברים וירטואלי לשינוי התנהגותי קוגנטיבי של הרגלי האכילה בתוך עולם וירטואלי תלת ממדי סקנד לייף. במסגרת קורס מבוא למציאות מדומה וניהול עולם וירטואלי שאותו אני מלמד בבית הספר גבוה להנדסה ועיצוב שנקר, נערוך ביקור במועדון אחרי סיום תחרות בניית חנוכייה וירטואלית תלת מימדית
בביקור נלמד על הכלים, השירותים והפעילויות המוצעים בו וננסה לענות על שאלה מורכבת:  האם שינוי התנהגותי וקוגנטיבי עם אווטאר בתוך עולם וירטואלי יכול לעבוד בעולם הממשי? 

נכיר את טכנולוגית משינימה אומנות וטכנולוגית עשיית סרטים בעולמות וירטואליים ופלטפורמות משחקי המחשב ונלמד איך אפשר להשתמש בה ככלי שיווקי אפקטיבי ואיך ניהול עסק וירטואלי יכול להכניס לך כסף אמיתי ולא רק מעות חנוכה.

חג שמח!


העבודה שלי היא משחק

*תמונת הסופגניות צולמה במאפיית לחמים תל-אביב בשעת לילה מאוחרת

How we can work for Middle East Peace by Making Entrepreneurs Play Biz @ISEMI_IL

More then ten years ago we were naive thinking that good will and mutual trust from both sides of the academia can make a change in the Israeli - Palestinian conflict. I took an active part of a joint collaboration initiative by Tel-Aviv University and Al-Quds University headed by Sari Nusseibeh  to build the first West Bank Science Museum. The project supported by the European Union was promising. After several visits and face to face productive meetings the second Intifada broke up killing all lines of interactions and possible progress.

That is why I was so trilled to meet entrepreneurs at the ISEMI and the  IPCC Israeli – Palestinian IT seminar organized by Prof. Liora Katzenstein. The aim of the seminar sponsored by the Portland Trust, HP Indigo division and @MercyCorps was to discuss the challenges and opportunities of making business in our region. Thanks to ISEMI CEO Proj. Liora Katzenstein and IPCC CEO Mr. Avi Nudelman for making the seminar possible [see event pics here]. The seminar was a great opportunity to make face to face interactions and learn from peers entrepreneur experience. I’m looking forward to collaborate and make fruitful biz in the future, whether in the real life or in virtual spaces. More important, to contribute to the overall goal of achieving prosperity, security and hopefully peace to our region.

For those of you that followed my Immersive Education Grant winning People 2 People (P2P) Project: Using Virtual Worlds for developing Leadership and Conflict Resolution Skills among Arab and Jewish Israeli Students set a sure that the closure of the Sun Microsystem 3D platform Wonderland did not put an end to it. Over the last months we  @MetaverSense are building the project on an open source 3D world platform using our own resources. Preliminary alpha testing with our teens players are promising and now we are looking for institutes and organizations interested to join the game arena. Moreover, currently, I’m developing a conceptual framework of a 3D Virtual park that will afford businesses and brands of our region to set up virtual venues to make connections and trade bridging over time and space using avatars. 
Feel free to contact me if you are interested to learn more about the educational trajectory or the business trajectory.

During the semiar I thought of new ways of bringing fun and engagement to conferences and events by combining gamification mechanism and interactive technologies for our clients. This service is under development at juloot.co Hub and I invite you to join us @julooting.
 
@VRider @julooting Conf QR CodeTag
This post was written on my iPhone. Yes, on top of meeting P2P during the ISEMI seminar breaks, I went multi-tasking using my iPhone as an interaction and production tool. Here's how:
* Announcing via foursquare and twitter : Peace starts when People meet People to make biz!
* Finger tapping my ideas and write this post using my Notes app.
* taking photos and upload it via Plixi app in real time.
* Showing my fellow participants the magic of @julooting QR code biz badge using Paperlinks and RedLaser apps.


MetaverSense CEO
juloot Owner

My work is a Game

How to Gamify Learning in Higher Education by using a 3D Virtual World


My students at the Virtual Reality Lab of Sehnkar College in ISR learn by playing about Virtual GoodsEngagement, and Virtual Economy. 


Each student used his 3D Virtual World Second Life’s avatar and became a 3D designerinteractive programming architect entrepreneur.  


The Virtual sandbox Arena I’ve set for them is a 3D Virtual Hanukiya building challenge competition in SecondLife. 


May the force B with you guys.  
 
The winner takes Real Linden Dollars $L-)
 
connect with @VRider

 

מחנה קיץ עם אווטאר לבני נוער: לומדים בכיף בתוך עולם וירטואלי תלת ממדי ישראלי

@AvatarAcademy סדנה בניה עיצוב תלת מימד עם אווטאר לבני נוער


במחנה קיץ ממוחשב סדנה חווייתית עם אווטאר בתוך איילנד - עולם וירטואלי כמו סקנד לייף שמופעל על ידי מטאוורסנס משתתפים בני נוער מהארץ ומחו"ל וגם ילדים עם ליקויי למידה.

הילדים לומדים דרך עשייה חווייתית מבלי לצאת מהבית דרך מסך המחשב להפעיל את הדמות התלת ממדית שלהם, אווטאר, רוכשים מיומנויות תקשורת בינאישית וצוותית, מיומנויות יצירה ובניה בתלת מימד, תפיסה מרחבית וכישורי פיתוח משחקים מתוך הנאה.
http://bit.ly/dbZAO3

לקראת פתיחת שנת הלימודים מתוכננים מספר קורסים ללמידה מרחוק עבור בני נוער וגם עבור מבוגרים.

"המסע של גלעד שליט לחופש" מייצג וירטואלי אינטראקטיבי בתוך עולם וירטואלי תלת ממדי




אווטאר מסמל חופש, דמיון, זהות עצמאית, יצירה והיכולת לעוף בשמיים מנותק מכבלי כוח המשיכה.

ה"מסע של גלעד שליט לחופשי" מיצג וירטואלי בעולם וירטואלי תלת-ממדי

הוא יצירה שנועדה להעביר לך באופן חוויתי את "תחושת הזמן האבוד" בשבי של גלעד 
באמצעות אווטאר. 

להניע אותך לפעולה אקטיבית במאבק לשחרורו. 

כל יום בשעה 18:00 זמן ישראל, זמן שקיעת שמש, יוצב עמוד נוסף בגובה של 10 מטר 
למיצג אינטראקטיבי בתוך איילנד - עולם וירטואלי ישראלי עצמאי
לסימול מניין הימים של גלעד שליט בשבי החמאס בעזה.

עומדים חזק ומצטרפים למאבק לשחרור גלעד שליט!



עיצוב ופיתוח קונספט והנדסת אינטראקטיב:
ד"ר חנן גזית
מייסד ובעלים מטאוורסנס בע"מ

Walk Through Gilad Shalit's Journey for Freedom #FreeGilad


























Walk Through Gilad Shalit's Journey for Freedom is a 3D virtual experience for real reflection and action #FreeGilad


"When I tried to imagine and explain to my friends abroad and their children what its like for Gilad Shalit to be disconnected from the world for so long, I found it is very hard to grasp and encompass his captivity time.

Hence, I decided to build a dynamic 3D representation of Gilad's Journey for freedom. One can experience and "feel" the time passing, reflect and take action by making a personal virtual avatar walk through Gilad's days in captivity by the hands of the Hamas in Gaza. The time is represented in space by a 3D interactive structure which is been updated on a daily basis by the virtual world participants, teens and adults alike. It contains 10 meter high 3D interactive strands, each represents a single day. The strands are lined up in columns of 30, each represent one month of Gilad's life in captivity.

Two strands which represent the first day and the current day of Gilad's captivity are lighted up and glow in the dark, symbolizing the wishful thoughts to see Gilad free again and as a symbol of all human beings basic rights for freedom and free will.

The strand rotates slowly on its axis while its strand omits to the sky yellow balloons like particles which move east.
The current 3D representation is dynamic and under construction as more engaging user interactive design elements to be developed until Gilad will be set free."

@VRider
http://www.twitter.com/VRider


"Gilad is STILL ALIVE" logo used as is with permission of http://www.gilag.org


Concept Design and 3D production:
Dr. Hanan Gazit @MetaverSense CEO
http://www.metaversense.com


















עולמות וירטואליים אווטאר סקנד לייף ומעבר לו ככלי הוראה בהשכלה הגבוהה - סדנה במסגרת כנס מיט"ל 2010

במסגרת כנס מיט"ל 2010 תתקיים סדנה בהנחיית ד"ר חנן גזית בנושא

עולמות וירטואליים: אווטאר סקנד לייף ומעבר לו ככלי הוראה בהשכלה הגבוהה

להלן תיאור הסדנה המתוכננת בתוספת מקורות לקריאה נוספת:


למשחק יש תפקיד מרכזי בתרבות האנושית מאז ומעולם, אך רק בשנים האחרונות הפכו עולמות וירטואליים תלת ממדיים ומשחקים מרובי המשתתפים מקוונים למדיום משמעותיSecond Life .(Gazit, 2009) הוא עולם וירטואלי תלת ממדי מקוון שבו רשומים נכון לכתיבת שורות אלה למעלה משישה עשר מליון משתמשים. לאחר הרשמה והתחברות המשתמש יוצר לעצמו אווטאר, דמות תלת ממדית שעימה הוא פועל ויכול ליצור אובייקטים תלת ממדיים.

זהו עולם יציר משתמשיו ( (User Generated Content שמאפשר תקשורת חברתית, יצירה שיתופית ומסחר בשירותים ומוצרים בדומה למתרחש בעולם הממשי עם מטבע וירטואלי [לינדן דולאר] שניתן להמרה בכסף אמיתי. סקנד לייף וגם עולמות וירטואליים אחרים דוגמתו הם פייסבוק, ויקיפדיה ו E-Bay בתלת מימד ולכן לא מפליא שמוסדות להשכלה גבוהה רבים ברחבי העולם משתמשים בהם ככלי הוראה, למידה והערכה בתחומי דעת שונים (גזית, 2010).

אנו חיים בתקופה שבו שינוי הוא הדבר הקבוע ומרחבי למידה והוראה המסורתיים משתנים לנגד עינינו. זמן למידה איננו מוגבל ל"זמן-ישיבה" במסגרת הכיתה באוניברסיטה או בבית הספר הפורמלי ונמשך גם במרחבי למידה פרטיים וציבוריים, פיזיים ווירטואליים כאחד, דוגמת פייסבוק עם חברים. כדי לדעת שלאחרונה נפתח השער לפיתוח טכנולוגי של דפדפני תלת מימד באינטרנט, נוסף על סקנד לייף המוכר. במקביל לכך מפותחים כיום דפדפני תלת מימד, דפדפני מציאות מועצמת רבודה Augmented Reality Browser שיאפשרו למידה, הוראה, אינטראקציה חווייתית באמצעות מכשירי סלולר, אייפון וגם אייפוד.


איילנד הוא דוגמה לעולם עולם וירטואלי עצמאי שבו מוסדות חינוך יכולים להקים מרכז וירטואלי נגיש דרך האינטרנט מהבית או בית הספר. מרצים, מורים, סטודנטים ותלמידים נכנסים באמצעות המחשב אל תוך מרחב תלת ממדי מאובטח כדי לקיים פעילויות למידה, הוראה ויצירה חווייתית שיתופית עם אווטאר. הנכנסים בשערי סקנד לייף, איילנד או דוגמתו עם אווטאר משנים את מצב הצבירה שלהם ממשתמשים צרכנים פסיביים של מידע למצב צבירה שונה המיישם בפועל את תיאוריות למידה פעילה ולמידה ההתנסותית על פי קולב (1974). כאן כל לומד יכול לבחור בתפקיד המתאים לו ביותר בהתאם ליכולותיו והעדפותיו האישיות: "יזם-יצרן" שמשתתף באופן פעיל יחד עם חבריו בבניית נכסי ומשאבי העולם הוירטואלי, "אדריכל" הבונה מבני תלת מימד, או "אומן" העוסק בצילום והפקת סרטי משינימה (גזית, 2008). אחר יכול לבחור להיות "סייר" או "מחפש המטמון" מקומות מעניינים, ה"אינטגרטור החברתי" יוצר התקשורת ומנהל השיחה הקבוצתית, או לחלופין להיות "מהנדס אינטראקציה" ש"מפיח חיים" באובייקטים דוממים על ידי תכנותם.


יחד עם זאת, זה לא פשוט לשלב עולמות וירטואליים במערכת החינוך מאחר שישנן סוגיות ושאלות שמחייבות התייחסות החל מהתאמתם לקוריקולום הקיים במערכת, עבור דרך הכשרת כוח הוראה מקצועי מתאים וכלה בדרכי הטמעתם ויישומם בפועל, כמו גם הערכת מידת האפקטיביות שלהם ככלי הוראה ולמידה.


מטרת הסדנה

הכרה והתנסות מעשית עם אווטאר בתוך איילנד, עולם וירטואלי למטרות חינוך דוגמת סקנד לייף ככלי הוראה בהשכלה הגבוהה.

מטרות אופרטיביות

המשתתפים בסדנה

* יכירו עקרונות תיאורטיים לשילוב עולמות וירטואליים תלת ממדיים ככלי הוראה בהשכלה הגבוהה

* ירכשו מיומנויות תנועה ותקשורת בסיסית עם אווטאר

* ירכשו מיומנויות בניה בסיסיות עם אווטאר

* יפתחו רעיונות ויישומים אפשריים ללמידה והוראה עם אווטאר בתחומי דעת שונים


הסדנה תתקיים במסגרת הכנס הארצי השנתי השמיני של מיט"ל, על שם פרופ' נחמיה לבציון ז"ל, שייערך באוניברסיטה הפתוחה, קמפוס רעננה. במקור מספר משתתפים מכסימלי 15 משך סדנה 3 שעות. יתכנו שינויים בפועל.


בתמונה למעלה: הכנת חדר ישיבות וירטואלי על רקע דגם תלת מימד של מגדלי עזריאלי בתוך איילנד

מקורות

גזית, ח' , 2010. פייסבוק, איביי וויקיפדיה נפגשים בתלת מימד: סקנד לייף לארגונים ועסקים. בתוך: אורי שלזינגר(עורך): חשיבות המידע, עמ' 6,15. כלכליסט גלובס.


Gazit, E. (2009). A window on digital games interactions in home settings. In: Ferdig, R. E (Ed.) Handbook of Research on Effective Electronic Gaming in Education, Vol 1, (pp.127-145). IGI Global Press.


Gazit, E. (2008). Web3D for Higher Education: Real potential or just an illusion? In: D., Ben- Zvi. (Ed.). Proceedings of the Inter-University Center for e-Learning (IUCEL) 6th Annual MEITAL National Conference, (pp. 7-8), University of Haifa, Haifa, Israel. 6th of August 2008, (Hebrew).


Gazit, E. (2008). Possible Cultural implications of Machinima: A new narrative medium for the Y-[tube] Generation.The First Israeli Popular Culture Conference: Rules of Disorder Shifting Boundaries, Emerging Realities and New Identities, Cinematec, 15 of May 2008, Tel Aviv, Israel.


Gazit, E., Yair, Y., & Chen, D. (2006). The gain and pain in taking the pilot seat: Learning dynamics in a non immersive virtual solar system, Virtual Reality, 10 (3-4), 271-282.




מחנה קיץ עם אווטאר בתוך עולם וירטואלי ! עיצוב תלת מימד פיתוח משחקים בכייף

מאז הפוסט האחרון על הסרט גיימר, עסקנו בבניית דגם תלת ממדי של מגדלי עזריאלי וביצירת התשתית לקראת הפעילויות המתכוננות בתוך איילנד - עולם וירטואלי למטרות חינוך.
כעת אפשר לבשר כי
לראשונה בישראל מחנה קיץ ממוחשב לילדים ובני נוער בתוך איילנד עולם וירטואלי תלת ממדי

שבו כמעט הכול אפשרי עם אווטאר!


מחנה קיץ ממוחשב לילדים
ובני נוער הכולל 5 מסלולי סדנאות עם אווטאר לבחירה:

*יסודות פיתוח משחקים
*
הפקת סרטים אנימציה ובימוי
*
צילום וירטואלי
*
עיצוב אופנה
*
אדריכלות

היכן?
איילנד עולם וירטואלי ישראלי למטרות חינוך מאובטח.

הכניסה לתוך העולם מתבצעת מרחוק כל מקום עם מחשב דרך האינטרנט
בואו ללמוד מקצועות חדשים, לשפר מיומנויות מחשב, לפתח את יכולות היזמות והיצירה שלכם עם

חברים בהנאה וכייף !

מפגשי הדרכה שבועיים, משחקי "חפש את המטמון" תחרויות יצירה נושאות פרסים
מספר המקומות מוגבל כל הקודם זוכה.

למידע נוסף והרשמה הקליקו על הלינק
http://ping.fm/Mf8PA

בתמונה למעלה: מסך כניסה לתוך איילנד עם דפדפן תלת מימדי משולב עדכוני טוויטר

i-land רוצה להכנס עם אווטאר? עולם וירטואלי לילדים ובני נוער



R U There סיפור אהבה של גיימר בתוך עולם וירטואלי סקנד לייף, משחקי מחשב יוצג במסגרת פסטיבל הסרטים של קאן 2010





R U There הוא סרט המתאר סיפור אהבה בין גיימר מקצועי לבין נערה יפיפיה טיוואנית, שמזמינה אותו להעמיק את מערכת היחסים שלהם דרך עולמות וירטואליים, ה- Metaverse. הסרט שמתרחש במרחבים מקבילים, הן הממשי והן הדיגיטלי בתוך עולם וירטואלי תלת ממדי  Second Life ובתוך משחקי מחשב נבחר להקרנה במסגרת פסטיבל הסרטים היוקרתי של קאן שנפתח אמש. הסרט מתחרה בקטגורית  Un Certain Regard כנגד שבע סרטים אחרים וביניהם סרטו של הבימאי המוערך ז'אן-לוק גודאר  Socialisme
15%-20% מהסרט שבויים על ידי דיויד וירבק צולם בטכנולוגית משינימה בתוך סקנד לייף שבו מתפתחת מערכת היחסים בין אווטאר הגיימר לאהובתו הטיוואנית. עולם וירטואלי Second Life   מאפשר לגיבורי הסרט לגשר על פני הבדלי זמן, מרחב והתרבות שמתקיימים בעולם הממשי. 

פייסבוק, אי-ביי וויקיפדיה נפגשים בתלת מימד: אווטאר Second Life לארגונים ועסקים



ליידי גאגא היא כוכבת פופ ומובילת תרבות שפרסומה נובע בין השאר מהעובדה שהיא אווטאר סקנד לייף בריל לייף. היא נראית ומתלבשת כמו דמות דמיונית, אווטאר מתוך Second Life עולם וירטואלי תלת ממדי

מקוון יציר משתמשיו שבו רשומים נכון להיום למעלה מ 16 מליון משתמשים.

המילה אווטאר לא הופיעה לראשונה בסרטו של ג'יימס קמרון אלא בסנסקריט עתיקה ופירושה התגשמותו הגולמית של האל שיווה שיורד לדרגת אדם רגיל על פני האדמה.


מה הקשר בין אווטאר ליידי גאגא לבין ארגונים ועסקים?

קראו בכתבתו של ד"ר חנן גזית מנכ"ל MetaverSense במוסף "חשיבות המידע"

של כלכליסט לקראת כנס 2010 info


פייסבוק, אי-ביי וויקיפדיה נפגשים בתלת מימד: אווטאר סקנד לייף לארגונים ועסקים



MetaverSense מאחלת לקהל לקוחותיה ובית ישראל חג עצמאות שמח!