Real-Virtual Worlds Engaging Interactions: Human-Computer Interactions Seminar [in Hebrew] at H.I.T

I will talk about Real-Virtual Worlds Engaging Interactions at the Human-Computer Interactions Seminar [in Hebrew] at H.I.T-Holon Institute of Technology on the 5th of January 2009. Here is a short abstract of my 30min talk:
Massively Multiplayer On-line Games (MMOGs), social networked, and three-dimensional virtual worlds (3D), are merging to form the Web3D, known as the Metaverse. Forrester Research forecast that the Web3D will evolve from an immature emerging market to a standards-based , interoperable global environment. This presentation focus on the future of real – virtual worlds engaging interactions and its possible impact on our every day life: From Brain computer interaction to telematic production process in second life which afford personal customization. Additionally, several games concepts of my Instructional System Technologies Department students will be presented together with its second life's presence plans and SLACTIONS 2009 call.

The Human-Computer Interactions Seminar I'm organizing will include Prof. Ehud Sharlin's keynote talk on Physicality in Human-Computer Interaction. Ehud is an assistant professor at the University of Calgary's ComputerScience Department and uTouch research group. Michal Rinott from H.I.T's Faculty of Design will present Designing Interactions.

For full HCI seminar agenda, abstracts and speakers Bio sketchs + event registration click on the link: http://www.hit.ac.il/mc/hcis09/default.asp
-------
Dr. Hanan Gazit is a faculty member of the lnstructional Systems technologies department, at H.I.T were he teach games and virtual worlds. Hanan is the owner and CEO of MetaverSense Ltd, an Israeli based company leading the use of virtual worlds, digital Games and social networks for instruction and business.

סאן מיקרוסיסטמס הציגה את טכנולוגיית JavaFX בתוך סקנד לייף

סאן מיקרוסיסטמס בחרה להכריז ולהציג פלטפורמת תוכנה חדשה אמש בשידור ישיר מתוך המרכז העסקי שלה בתוך סקנד לייף שהוא עולם וירטואלי תלת ממדי מרובה משתתפים. הארכיטקט הראשי של התוכנה שממוקם פיזית בבלגיה הציג את מאפייניה המרכזיים וענה לשאלות המשתתפים.

אינטראקציה שוברת גבולות
האירוע שהתקיים באודיטוריום המעוצב בסגנון היי-טק בתוך סקנד לייף הועבר בזמן אמת באתר קבוצת המפתחים של סאן. הצופים באירוע באתר האינטרנט, יכלו לשאול שאלות באמצעות כתיבה בממשק מיוחד שחיבר בינם לבין המשתתפים באודיטוריום בתוך סקנד לייף.
זוהי אחת ההדגמות הראשונות [שגם עבדה מצויין בפועל! בדקנו] של אינטראקציה מאתר האינטרנט דו-ממדי לפלטפורמה הסגורה סקנד לייף בזמן אמת!
הצופים יכלו לקבל תשובות בזמן אמת לשאלותיהם מהארכיטקט הראשי של המוצר וגם לראות את הודעות הטקסט שהוחלפו בין המשתתפים בתוך סקנד לייף. ביציאה מהאודיטוריום הוירטואלי הצף באוויר בתום האירוע, יכלו המשתתפים לצפות בתערוכת תמונות של יישומי JavaFX.

סאן מיקרוסיסטמס מובילה בפיתוח עולמות וירטואלים תלת ממדי להדרכה ופיתוח ארגוני.
לחברת סאן מיקרוסיסטמס יש מרכזי פיתוח ושירות לקוחות בתוך סקנד לייף. אחד המרכזים הגדולים מיועד לעובדי ולקוחות החברה בסין. במקביל סאן מפתחת באופן עצמאי פלטפורמת עולם וירטואלי תלת מימדי לצרכים ארגוניים בשם וונדרלנד.

באירוע ההשקה השתתף ד"ר חנן גזית, בעלים ומנכ"ל MetaverSense Ltd הפועלת ומתמחה בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים כדוגמת
סקנד לייף, רשתות חברתיות, משחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור קהל לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי.
http://www.metaversense.com


מה זה JavaFX ?
[מקור: חדשות סאן מיקרוסיסטמס ישראל]
http://il.sun.com/sunnews/press/2008/080824.jsp
JavaFX היא פלטפורמת תוכנה המיועדת לבניית יישומי אינטרנט עשירים ותכנים לרוחב כל מסכי החיים - PC, טלפון סלולרי, טלוויזיה, מכשירי ניווט ומגוון מכשירים אחרים. JavaFX מאפשרת למפתחים לבנות במהירות ובקלות יישומי אינטרנט עשירים המשלבים גרפיקת 2D ו- 3D, אודיו ווידאו באיכות גבוהה, ואנימציה - הכול תוך שימוש ומינוף העוצמה והתפקודיות של פלטפורמת ג'אווה הקיימת.

שלום וירטואלי: מילים במקום יריות


שלום וירטואלי הוא סימולציה מבוססת מנוע משחק מחשב שפותח במטרה לאמן את המשתתפים במיומנויות דיפלומטיות בפתרון סכסוכים ומשברים פוליטיים. משחקים דיגיטאליים שנועדו בראש וראשונה להדרכה ואימון במיומנויות מכונים בשפה המקצועית משחקים רציניים, או Serious Games.

"אנחנו מנסים לאמן אנשים איך לשתף פעולה בקבוצות בקונפליקטים בינלאומיים. הסביבה שאנו יוצאים מאפשרת למשתתפים לפתח את כישורי המשא ומתן שלהם, זה הרבה יותר טוב מאשר להשתמש במנוע משחק המחשב לירות בהם". אומר פרופ' טים לנואר, העומד בראש הפרויקט באוניברסיטת דיוק, בארצות הברית.

מקור:
http://www.gamepolitics.com

מעוניין בפיתוח עולם תלת מימד או סימולציה בתוך עולם וירטואלי לצורך פיתוח כישורי ומיומנויות ניהול? הצטרף ללקוחות MetaverSense
כאן