הזמנה למפגש קיץ די.ג.ר.ה ישראל | כשהמשחקים פוגשים במציאות

מפגש הקיץ של די.ג.ר. ה ישראל 2008 המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים "כשהמשחקים פוגשים במציאות" בשיתוף H.I.T - מכון טכנולוגי חולון, לרגל ההכרזה על פתיחת קורס פיתוח משחקי מחשב לדור ה Web3D במסגרת המכון בחודש אוקטובר ולרגל השקת ספר חדש בנושא: חקר האפקטיביות משחקים דיגיטליים שבו מופיע גם פרק שכתב ד"ר חנן גזית בנושא חקר אינטראקציות בעולמות וירטואליים ובמשחקי מחשב
 
.
אורח כבוד: מר אסי בורק מייסד שותף באימפקטגיימס, חלוצה עם מוניטין בינלאומי בתחום משחקי החדשות (או משחקי וידאו הקשורים לארועי מציאות). המוצר הראשון של החברה, פיסמייקר, הושק ב-2007. משחק הסימולציה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני נמכר ביותר ממאה אלף עותקים בלמעלה משישים מדינות וסוקר בכלי תקשורת עולמיים כולל סי.אנ.אנ., פוקס, אלג'זירה, ניו יורק טיימס ורבים מהעיתונים והרשתות הישראליות. המוצר החדש של החברה "שחק את החדשות", הינו פלטפורמה אינטרנטית למשחקים מבוססי מציאות. מדי יום מפיצה החברה משחקונים סביב הכותרות הראשיות בעולם- פוליטיקה, בידור, טכנולוגיה ועסקים. קהילת המשתמשים מתבקשת לבחור תפקיד, לקבל החלטות ואפילו לחזות את התפתחות הסיפור במציאות. הפלטפורמה אוגרת את התחזיות והדעות והופכת את צריכת החדשות הפסיבית לאירוע אקטיבי ומעורב. המוצר כרגע בבטא, והחברה נמצאת בהסכם עם מספר חברות תקשורת אמריקאיות להשקה הקיץ.מה זה בדיוק אומר "לשחק את החדשות? " משחקי וידאו ומציאות – איך זה הולך ביחד? מה היתרונות של המדיום האינטראקטיבי בתחום? על שאלות אלו ואחרות יענה במהלך ההרצאה אסי בורק, אחד ממייסדי החברה. אסי שעובד בשגרה בניו יורק, נמצא בביקור מולדת ויציג את החזון של החברה, ידבר על תהליך היצירה והלקחים שנלמדו בהבאת המוצרים הייחודיים לשוק המסחרי.
לאחר הרצאתו יתקיים פאנל בנושא "כשהרשתות החברתיות, העולמות הוירטואליים ומשחקי מחשב מתמזגים"
בהשתתפות: אסי בורק, מר גיא בן דוב מנכ"ל Journeys , מר דביר רזניק מנהל פתרונות מדיה חברתית וכלי שיתוף, חטיבת התוכנה ביבמ, עו"ד יהונתן קלינגר.
מתי?
יום חמישי, ה- 31 ליולי 2008 בין 17:45-21:00
איפה? H.I.T - מכון טכנולוגי חולון מפת גישה: http://www.hit.ac.il/about/accessmap1.htm
כמה עולה? איפה נרשמים?
הכניסה לאירוע חינם, אך מספר המקומות מוגבל ונדרשת הרשמה מוקדמת:
להזמנה באנגלית
Game-ON!
--------------------
האירוע מתקיים בחסות:
המתמחה בייעוץ ומתן שירותים למשקיעים, חברות וארגונים המעוניינים בשילוב משחקי מחשב ועולמות וירטואליים למטרות עסקיות, הדרכה והכשרה.
AWV איגוד העולמות הוירטואליים העולמי המאגד את כל העוסקים והמתעניינים בחקר ויישום הפוטנציאל הטכנולוגי והעסקי של עולמות וירטואליים, משחקים, ורשתות חברתיות.

הכותב, ד"ר חנן גזית עומד בראש  MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.