רוצה לצאת לדייט עם אוואטר מלכת "הגילדה" ? עונה 3 מתחילה מחר!




סדרת "חברים" גרסת גיימרים או "סיינפלד" לגיקים "הגילדה" היא סיטקום אינטרנט עצמאי על קבוצת גיימרים באינטרנט שזוכה להצלחה אדירה ואחוזי ריטינג גבוהים. העונה הראשונה של הסדרה שהחלה בקיץ 2007 מומנה על ידי תרומות בלבד של אוהדים שרופים. העונה השנייה של הגילדה הופצה על ידי Xbox Live ו Microsoft בחסות חברת ספרינט. פרקי הסדרה הקצרים [ 3-8 דקות כל אחד] מתארים ועוקבים אחרי חייהם של חברי הגילדה במשחק תפקידים מרובה משתתפים מקוון משחק MMORPG שדומה ל World of Warcraft והדינמיקה ביניהם בעולם האמיתי. "הגילדה" זכתה בפרסים רבים, כולל XSW, YouTube ו-Yahoo Web Series פרסים בשנת 2008 ו -3 פרסי Streamy בשנת 2009 Best Comedy סדרת האינטרנט הטובה ביותר, צוות השחקנים הטוב ביותר, ופרס השחקנית הטובה ביותר ליוצרת הסדרה והכוכבת הראשית פלישיה דיי.


מה סוד קסמה של "הגילדה"?

התוכן, השימוש בפלטפורמות ניו-מדיה אינטרנטיות להפצת קומדיית המצבים המצחיקה בין חברי "הגילדה" הם הגורמים להצלחת הסידרה? אולי. "הגילדה" היא הסנונית הראשונה שמצביעה על המעבר מצפייה בטלוויזיה לצפייה באינטרנט וגם דרך קונסולות משחקי מחשב. כדאי לשים לב לאופן שבו מתפתחת המדיה ולאפשריות שיווק ופרסום במדיום זה.


רוצה לצאת לדייט עם האוואטר שלי?

לקראת העונה השלישית של הסדרה שמתחילה מחר, ה- 25 לאוגוסט שוחרר קליפ וידאו "רוצה לצאת לדייט עם האוואטר שלי?" שבר את שיאי המכירות באי-טיונס, אמאזון וביו-טיוב עם 2,207,253 צפיות!


האם אהבה וירטואלית היא אחד המוטיבים המרכזיים בעונה החדשה?

@theguild עקבו אחרי טוויטר הסדרה

@ feliciaday עקבו אחרי גיבורת הסדרה פלישיה דיי


קודה אומנותית:

זו הייתה שאלה של זמן בלבד עד שיוצרי משינימה [סרטים שמופקים בתוך עולם וירטואלי תלת ממדיים, בהם אוואטרים הם השחקנים והעולם הוירטואלי הוא הבמה] בתוך סקנד לייף יצרו קליפ כיסוי לקליפ המקורי: רוצה לצאת לדייט עם האוואטר שלי? הוצג בכנס קהילת סקנד לייף SLCC 2009



ד"ר חנן גזית | מנכ"ל מטאוורסנס

מטאוורסנס הופכים עולמות וירטואליים בשבילך!

www.metaversense.com

בלוג www.vrider.net

טוויטר: www.twitter.com/VRider

אוואטר סקנד לייף: Vrider Dancer

מטה וירטואלי: http://tinyurl.com/MetaverSense-SLHQ

אין תגובות: