מה סוד ההצלחה העסקית של עולם וירטואלי קוריאני cyworld



מה סוד ההצלחה העסקית של עולם וירטואלי קוריאני cyworld ?

כיצד הצליח ד"ר יו הקוריאני לפתח אתר שמשך אליו 96% מבני 29-20 בדרום קוריאה כמנויים רשומים ולהביא להכנסות של כ-120 מיליון דולר בשנה?

כתבה מרתקת של יוני קיש, סמנכ"ל אסטרטגיה במקאן דיגיטל וקבוצת מקאן אריקסון בקפטן אינטרנט פורסמה היום כאן:

http://tinyurl.com/d4prjd


לדעתי, לד"ר יו יש חזון שאפתני וביצוע מבריק.

יצירת כלכלה פנימית ומטבע וירטואלי, מתן אפשרויות יצירה של מוזיקה על ידי המשתמשים, ביטוי אישי וכלי יצירת אינטראקציות חברתיות פשוטים וידידותיים הם חלק מהסיבות להצלחת cyworld .

כדאי לך לדעת שישנן חברות קוריאניות וסיניות נוספות פועלות בתחום העולמות הוירטואליים ומשחקים רובי משתתפים MMOG

ששווה לעשות בהם מיתוג ושיווק עסקי .
עולמות וירטואליים הם עסק רציני ופותחים אפשרויות עסקיות חדשות

.
דרך אגב, גם בחברת לינדן לאבס, מפעילת סקנד לייף כבר מבינים שצריך צורך לשלב מרכיבים נוספים של רשתות חברתית כ facebook

כדי לשמר ולפתח את קהילת האוואטרים המשתמשים שמונה כיום למעלה מחמשה עשר מליון משתמשים !-)


חברת מטאוורסנס מספקת שירותי ייעוץ מקצועיים למפתחי עולמות וירטואליים ולמשקיעים משלב האפיון,דרך ההפקה ועד הניהול:

  • בחירת פלטפורמה מתאימה
  • שיפור GAMEPLAY
  • השבחת ושכלול חווית המשתמש
  • פיתוח כלכלת עולם וירטואלי בבניית קהילת המשתמשים
  • השבחת GUI והניווט בעולם הוירטואלי


חברת מטאוורסנס מספקת חוות דעת מקצועיות למשקיעים על מיזמים בתחום עולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים

לצורךקבלת החלטות מושכלת לפני ההשקעה ו/או במהלכה.


ד"ר חנן גזית | מנכ"ל מטאוורסנס

מטאוורסנס הופכים עולמות וירטואליים בשבילך!
www.metaversense.com


מטאוורסנס סקנד לייף 26 למאי 2009: איך מתחברים עם 1,000,000,000 הודים? מפגש וירטואלי עם ראול דוטה מייסד GoWeb3D India


מגוון היישומים להוראה והדרכה ולעסקים של עולמות וירטואליים הולך וגדל כמו גם קהילת העוסקים בתחום. עם זאת, ההטמעה של עולמות וירטואליים היא אתגר גדול ובמיוחד בהודו. מהן האפשרויות? מהם המכשולים והאתגרים? איך מתגברים על המכשולים כדי להציג ולחבר 1,000,000,000הודים לעולמות וירטואליים?


מפגש וירטואלי עם ראול דוטה מנכ"ל חברת TRIMENTIONS, החברה המובילה בפיתוח עולמות וירטואליים בהודו ומייסד שותף ב GoWeb3D Network הכוללת שלוש חברות שמתמחות בעולמות וירטואליים תלת ממדיים: חברת GoWeb3D, חברת Trimensions שבסיסה בהודו וחברת VRWorkplace בארה"ב.


אודות המרצה | ראול דוטה מייסד שותף GoWeb3D India

ראול דוטה הוא המייסד והבעלים של חברת Trimensions בהודו. ראול התמחה בעיצוב ופיתוח בעולמות וירטואליים ובעיצוב מוצרים למעלה מעשור. משמש כיועץ לעיצוב גרפי בתחומים שונים בתעשיית הרכב, והאנימציה. אומן ברישום ובכתיבה ובעל סטודיו לעיצוב משנת 2003 שבין לקוחותיו נמנים בין השאר:

BBC World, Amul, CNN, Tata Motors, Pepsi Foods, ITC and Penguin Books

ראול הוא בוגר המכון הלאומי לעיצוב באמדאבאד, הודו ועוסק שנים רבות בנושא מציאות מדומה והיבטים שונים ברובוטיקה, אוטומציה ועולמות וירטואליים. משמש כחבר בוועד המייעץ לאיגוד העולמות הוירטואליים בארצות הברית משנת 2008 . מייסד שותף במיזם הודו-ארה"ב GoWeb3D יחד עם דייב אלקונס משנת 2008. בדצמבר 2008 זכתה GoWeb3D בפרס "חדשנות חינוכית הטובה ביותר" במסגרת פורום העסקי של EDTECH של האיגוד לתוכנה וטכנולוגיות המידע

Software and Information Industry Association.

ראול משמש כמרצה אורח במכללות בהודו וכמפתח מערכות בפלטפורמות שונות של עולמות וירטואליים כדוגמת DXplorer, OpenSim, Flash, Second Life3. כיום ראול מתמקד בפיתוח ויצירת אינטגרציה חלקה בין האינטרנט הדו ממדי לאינטרנט התלת ממדי. ראול עוסק בפיתוח מרחבים וירטואליים תלת ממדיים על גבי דפדפן האינטרנט הרגיל עבור הגולשים באינטרנט מהמחשב האישי. בנוסף, ראול מפתח תוכנית אב להנגשת מרחבי למידה והוראה וירטואליים במוסדות חינוך ברחבי הודו.

-------------------------------------------------

מפגש שני בסדרת מטאוורסנס סקנד לייף: מפגשים וירטואליים עם מומחים אמיתיים

26 למאי 2006

-------------------------------------------------

מה בתוכנית?

16:00 התכנסות ונטוורקינג באודיטוריום הוירטואלי בסקנד לייף*

16:30 מבוא עולמות וירטואליים לעסקים | ד"ר חנן גזית מנכ"ל מטאוורסנס

17:00 עולמות וירטואליים וחינוך: איך מתחברים ל 1 בליון הודים? | ראול דוטה, מייסד GoWeb3D India

17:45 דיון פתוח עם ראול דוטה, מייסד GoWeb3D India

18:00 סיכום | ד"ר חנן גזית, מנכ"ל מטאוורסנס


18:15 סיור באיי DADEN CAYS למעוניינים בפיתוח עסקי

בסקנד לייף עם ד"ר חנן גזית מנכ"ל מטאוורסנס בתום המפגש

איפה ?

האירוע מתקיים באודיטוריום וירטואלי ליד מטה חברת מטאוורסנס סקנד לייף*

http://tinyurl.com/MetaverSense-SLHQ



למה כדאי לכם להשתתף?

מתעניינים בפיתוח עסקי, מיתוג ושיווק בתלת מימד באינטרנט?

רוצים לדעת וללמוד על פיתוח ובניית בעולמות וירטואליים מסין עד כוש?

רוצים ליצור קשרים עסקיים בהודו?

רוצים לשוחח עם מומחה על הטמעת עולמות וירטואליים בחינוך?

הקדימו והירשמו למפגש הוירטואלי עם המומחה האמיתי. מספר המקומות מוגבל.

-------------------------------------------------

עלות השתתפות: 58 ש"ח כולל מע"מ

לתשלום באמצעות כרטיס אשראי הקליקו על הקישור:

https://www.ezpay.co.il/Payment.aspx?id=13690

-------------------------------------------------

בעלי עסקים וחברות המעוניינים במתן חסות או בשותפות מדיה למפגש

באודיטוריוםהוירטואלי בסקנד לייף* מוזמנים ליצור קשר:

נייד 054-5277800 | דואל marketing@metaversense.com

-------------------------------------------------

מטאוורסנס הופכים עולמות וירטואליים בשבילך!

http://www.metaversense.com



מפגשי מטאוורסנס סקנד לייף קודמים

מטאוורסנס סקנד לייף: אופקים חדשים בהדרכה ואימון עם דיוד בורדן מנכ"ל חברת

DADEN LIMITED

במפגש מטאוורסנס סקנד לייף מרץ 2009 נחשפה לראשונה למשתתפים מישראל מערכת פיבוט לבניית פעילויות הדרכה ולמידה בתוך סקנד לייף. פיבוט מאפשר להפוך קורסים רגילים לקורסים בתוך סקנד לייף או בתוך עולמות וירטואליים אחרים.
פיבוט
פותח אופקים חדשים בהדרכה ואימון. קישור לתמונות מהמפגש הוירטואלי שהתקיים בחסות מכון מופ"ת ובשיתוף מדיה של קבוצת אנשים ומחשבים וירחון משאבי אנוש כאן:
http://www.flickr.com/photos/vrider/sets/72157616123897902




* חברת מטאוורסנס בע"מ איננה קשורה ו/או אחראית לתקלות אפשרויות במהלך ההתחברות לסקנד לייף שמופעל על ידי חברת לינדן לאב ו/או לכל תקלה טכנית אחרת שתיתכן במהלך האירוע. במקרה של תקלה טכנית שתמנע את תחילתו של האירוע בסקנד לייף ו/או תגרום להפסקתו במהלך הרצאת המפתח וזאת בתנאי שלא עברה מחצית ההרצאה, חברת מטאוורסנס בע"מ תדאג לקביעת מועד חליפי לקיום המפגש.

מטאוורסנס וי-ניוזלטר מרץ 2009

פיבוט - אופקים חדשים בהדרכה ואימון במפגש הראשון בסדרת מטאוורסנס סקנד לייף, מפגשים וירטואליים עם מומחים אמיתיים, התקיים בעולם הוירטואלי סקנד לייף, בשבוע שעבר בחסות מכון מופ"ת ובשיתוף ירחון משאבי אנוש וקבוצת אנשים ומחשבים. במפגש התארח דיויד בורדן, מנכ"ל DADEN LIMITED, מומחה בינלאומי באי-לרניניג. הרצאתו התמקדה בעולמות וירטואליים להדרכה ואימון בכלל ובסקנד לייף בפרט . בהרצאה נחשפה לראשונה למשתתפים מישראל מערכת פיבוט לבניית פעילויות הדרכה ולמידה בתוך סקנד לייף. באמצעות פיבוט אפשר להפוך קורסים רגילים לקורסים בתוך סקנד לייף או בתוך עולמות וירטואליים אחרים. פיבוט פותח אופקים חדשים בהדרכה ואימון. קישור לתמונות מהמפגש הוירטואלי כאן: http://www.flickr.com/photos/vrider/sets/72157616123897902
יש לכם אוואטר בסקנד לייף? בקרו במטה מטאוורסנס
http://tinyurl.com/MetaverSense-SLHQ

העתיד כבר כאן! 8 מגמות עתידיות של תעשיית עולמות וירטואליים תלת ממדיים ברבעון האחרון של שנת 2008 הושקעו בעולמות הוירטואליים 425 מליון דולאר! השקעה זו בעיצומו של המשבר הכלכלי העולמי מדגימה את ההכרה והלגיטימציה שלה זוכה תעשיית העולמות הוירטואליים בעולם. בנייר עמדה של מטאוורסנס מוצגות המגמות העתידיות המרכזיות של תעשיית העולמות הוירטואליים התלת ממדיים ומשמעותם לעסקים ולאקדמיה בישראל. לנייר העמדה הקליקו כאן http://www.vrider.net/2009/02/2009.html

200 שנה להולדת דרווין רשמים מהמסע בתוך סקנד לייף השנה חוגגים ברחבי העולם את יובל ה-200 להולדתו של צ'ארלס דרווין ואת פרסום ספרו מוצא המינים על תיאוריית האבולוציה. מוזיאון המדע הבריטי חגג את האירוע בהרצאות ומשחק אינטראקטיבי באיי הגלאפגוס בתוך סקנד לייף. במשחק ההרפתקאות "רשמים מהמסע" נדרש המשתתף להשלים משימות מדעיות, להתמודד עם הרי געש, רעידות אדמה, התפרצויות וולקניות, לשחות בריף אלמוגים ולחשוף מאובנים, כשהוא חמוש במצפן, מחברת רשימות וסקרנות. באיי הגלאפגוס להיכנס להעתק תלת ממדי של "ביגל" הספינה שבה שט דרווין במהלך מסעו. לתמונות מהמשחק והחוויה שהתקיימה גם בישראל הקליקו כאן: Notes from the Voyage launch on Elucian Islands SL

GOGOFROG לעשות כסף אמיתי בתוך עולם וירטואלי GOGOFROG הוא עולם וירטואלי תלת ממדי שפועל על גבי דפדפן האינטרנט הרגיל בו אתם יכולים ליצור עולם וירטואלי משלכם בחינם. בתשלום חודשי של 10 דולאר תוכלו ליצור עולמות מורכבים יותר GOGOFROG כולל בתוכו כלכלה אמיתית שמאפשרת לכם להשתתף בשוק בינלאומי בו תוכלו להציע למכירה את הדמויות שלכם, סימולציות אוואטרים, בגדי אווטארים, אביזרים שונים, חפצים וריהוט תלת ממדיים ובתמורה לקבל כסף אמיתי. להצטרפות הקליקו כאן: http://www.gogofrog.com

זברה חכמה על עולמות וירטואליים Clever Zebra מפרסמים דוח מחקר שבו הם בוחנים עולמות וירטואליים שונים למגזר העסקי.שווה קריאה http://cleverzebra.com/book/meetings/206

מאז חלף הרוח העולם הוירטואלי TWINITY זכה במסע פרסום לסרט קולנוע SPIRIT. בפעם הראשונה גיבורי המסך הגדול מיוצגים בתוך עולם הוירטואלי במסע פרסום שמתבסס על אינטראקציות ופעילות המשתתפים. TWINITY הוא עולם וירטואלי גדול ממדים שמאפשר למשתתפים ליצור וידאו, ליצור דמויות, לפתח עלילה. בתחרויות יצירה נושאות פרסים תורמות ליצירת קהילה סביב הסרט ולחשוף אותו לקהלים חדשים בעלי פוטנציאל עסקי בעלויות נמוכות יחסית. להצטרפות הקליקו כאן: http://www.twinity.com/en

יבמ חסכה $320,000 באמצעות סקנד לייף! האקדמיה הטכנולוגית של חברת יבמ ערכה שני כנסים בתוך סקנד לייף בחודש שעבר. כנס עולמות וירטואליים שבו נכחו 200 משתתפים וכנס האספה של האקדמיה. יו"ר האקדמיה, פרופ' אמריטוס אירווינג וולדווסקי-ברגר, דיווח כי 75% ממשתתפי האסיפה ראו בסקנד לייף מודל מוצלח במיוחד. בדו"ח משותף של יבמ ולינדן לאב מפעילת סקנד לייף שהתפרסם נכתב שהמשתתפים לא הפסיקו לספר עד כמה הם נהנו מהחוויה. חשוב מכך, יבמ חסכה למעלה רבע מליון דולאר על עליות נסיעות ואירוח ויותר ממאה אלף דולאר על התייעלות מכיוון שהמשתתפים היו נגישים מול המחשב וזמינים לעבודה לאחריו ללא דיחוי. בהשוואה לעומדן העלויות כנס דומה שהיה מתקיים בעולם הממשי הסכום הכולל שנחסך על פי הדוח נאמד ב 320,000$ . הרבה כסף ליומיים! להצטרפות הקליקו כאן: http://secondlife.com/

מרכז לאימון קנדי חסך 1,000,000$ דולאר המרכז לאימון פרויקט חדש של המועצה הבין לאומית לחינוך באימון (ICCE) בקנדה מספק שירותים ללימוד עצמאי, הנדסה וסימולציות ממוחשבות בתלת מימד. המרכז מפתח מרכז וירטואלי לשיתופי פעולה בין מאמנים, סמינרים מקצועיים וקהילה מקצועית. בפיילוט שנערך בתוך סקנד לייף הביא לעליה ברווחים בהכנסות מהאירוע ולחסכון של יותר 1,000,000$ דולאר קנדי בחישוב הכללי!

SHIDONNI עולם וירטואלי ליצירה לילדים כובש את לארה"ב שידוני עולם וירטואלי תלת ממדי לילדים מקורי ישראלי פותח על בסיס טכנולוגית סילברלייט של מיקרוסופט צרף את MrNUSSBAUM.COM לרשימת המפיצים ההולכת וגדלה שלו. שידוני ו MrNUSSBAUM מתמקדים בתוכן חינוכי. קהל היעד שלהם מורכב מילדים, מורים, הורים וכיתת לימוד. בתוך העולם הוירטואלי שידוני SHIDONNI יכולים הילדים לצייר ולעצב את חיות המחמד הווירטואליות שלהם וגם ליצור עולמות וירטואליים שיתופיים. באמצעות ההסכם מקווים בשידוני למשוך אליהם מורים והורים בארה"ב שמחפשים הפעלה חינוכית יצירתית. ב MrNUSSBAUMמבקרים בממוצע בחודש 47,800 איש. גיא בן דב, מנהל שיווק והפיתוח העסקי של שידוני צוטט בחדשות העולמות הוירטואליים "העסקה שחתמנו היא המשך ישיר של מאמצינו להביא ליצירתיות ולהפעלת הדמיון באמצעות פעילויות כייפיות לילדים בכל מקום". ילדים והורים מוזמנים להתחיל ליצור בשידוני בחופשת הפסח: http://www2.shidonni.com

[עדכון] שידוני מחלקים מנוי -פרו

Shidonni Pro Subscription Giveaway

SIFAKA מאה אלף נרשמים רוצים להשיג את הצי'טה SAFIRA עולם וירטואלי שמדמה שמורת חיי הבר מדווח על יותר מ 100,000 נרשמים מאז שהושק בדצמבר 2008. החודש מתכננים להשיק שרות מנויים לעולם הוירטואלי בעלות חודשית של 5 דולאר. עשרה אחוז מההכנסות יועברו לשמורת חיי הבר. 30% מכל הכספים שיתקבלו ממנויים שירשמו ב 6.99$ לחודש יתרמו לשמורת חיי הבר הממשית באפריקה. SIFAKA חתמו על הסכם לשיתוף במידע עם ארגון הקרן להגנת הצ'יטה, חיית הבר המהירה בעולם, במטרה לסייע בגיוס כספים לארגון. להתחיל לשחק הקליקו כאן: http://content.sifakaworld.com/index.html

מציאות מועצמת היום ומחר כל מה שרציתם לדעת על מציאות מועצמת בקליפ הזה מהרצאתו של אורי ענבר בכנס WARM 2009 , שחוגג שנה להולדת הבלוג מקצועי שהקים בנושא.


4 בעקבות אחד- צוות המשימה של ברק אובאמה סקנד לייף האוואטר של ברק אובאמה ביקר בתוך סקנד לייף במהלך קמפיין מסע הבחירות לנשיאות ארצות הברית. לאחר בחירתו הודיע אובאמה על הקמת צוות משימה "חדשנות על סדר היום" שמטרתו להציע דרכים חדשות לפיתוח צמיחת הטכנולוגיה והכלכלה. לצוות צורפו שני מומחים מאקדמיה והתעשייה שהם גם תושבי סקנד לייף. עוד על צוות המשימה כאן: http://www.vrider.net/2009/02/4.html

השלכות קמפיין הבחירות של ברק אובאמה בתוך סקנד לייף והזירה הפוליטית בישראל הוצגו על ידי מנכ"ל מטאוורסנס ד"ר חנן גזית במסגרת כנס החורף "הטכנולוגיה והאינטרנט בשירות הדמוקרטיה" של עמותת אשנב (אנשים למען שימוש נבון באינטרנט)

סקנד לייף ומציאות בעת המשבר הכלכלי מספר המשתמשים הפעילים בסקנד לייף עלה ב-25% מספטמבר שעבר. הזמן והכסף שהם מוציאים על העולם הווירטואלי שלה גדל בשיעור דומה. [מקור ידיעה: גלובס 15.3] http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000434262&fid=594

KAAOS EFFECT GAME משבר כלכלי או לא משבר כלכלי, חברת אורנג' משקיע ומשיקה משחק בתוך האי שלה בעולם הוירטואלי סקנד לייף. המשחק פותח כחלק מחזון החברה לתמוך ביצירת תוכן איכותי בתוך סקנד לייף. יש לכם אוואטר בסקנד לייף? הקליקו על הקישור כדי להתחיל במשחק:

http://slurl.com/secondlife/Orange%20Island/64/23/31