הפגנה וירטואלית נגד מבצע עופרת יצוקה בעזה בתוך סקנד לייף ישראל

הפגנה של פלשתינאים נגד מבצע עופרת יצוקה בעזה בתוך סקנד לייף ישראל
הפגנה של פלשתינאים נגד מבצע עופרת יצוקה בעזה בתוך סקנד לייף ישראל היום. קטע מתוך צעקות ודברי האוואטרים:
[2:02] Muhis Le: gebtelko el ods .. 3ala allah yekmar feko [2:03] Na30m Oller: you mean you - the terrorists? :S cause your army does look so! [2:03] chiks Parx: they think history started at 1948 or 1967 [2:04] chiks Parx: backer then that they dont know [2:04] Gentle Claveau: tell me the money palistine used back inthe day [2:04] Gentle Claveau: what ball brains [2:04] chiks Parx: omar cam to jerusalm at 638 [2:04] Gentle Claveau: do they realise how stupid this makes them look ? [2:04] chiks Parx: befor that ther ware never muslems in israel [2:05] chiks Parx: and israel is the home of the jewish people [2:05] Gentle Claveau: they need to learn history [2:05] chiks Parx: it will also be for ever [2:05] Na30m Oller: FREE FREE PALESTINE [2:05] chiks Parx: yesw [2:05] Essentialniqab Ametza: God threw the jews out for not follwing his laws deal with [2:05] chiks Parx: free it from muslems [2:05] tamer Bashly: FREE FREE PALESTINE [2:05] Gentle Claveau: not some made up bS [2:05] chiks Parx: they have to go from here [2:06] Na30m Oller: that's so funny :D [2:06] chiks Parx: free " PALESTINE " from the muslems [2:06] Muhis Le: hahaha nasim [2:06] Essentialniqab Ametza: you can not be a jew and love israel its againsts jewish law [2:06] Muhis Le: u see what i did? [2:06] Gentle Claveau: well no arab countries will ever take them [2:06] Yenigma456 Alsop: Muhis what did you do? [2:06] Na30m Oller: you are the one stealing the lands.. you leave! [2:06] chiks Parx: u know from were they are tealy? [2:06] Muhis Le: the palestinian flag is rezzed here [2:06] Gentle Claveau: they was trouble where ever they go [2:06] tamer Bashly: why take them [2:06] Muhis Le: yaaaay [2:06] tamer Bashly: its their land [2:06] chiks Parx: from egept and jorden [2:06] chiks Parx: ther are no " PALESTINE" people [2:06] Muhis Le: bardo beth [2:06] Gentle Claveau: lebabon also [2:07] Muhis Le: cichi cichi cichi taaaaaa [2:07] Yenigma456 Alsop: so now it is your turn to show a sighn of pease .. at least here in this sim [2:07] Muhis Le: none of u thought about it lol [2:07] Gentle Claveau: NO ONE wants them lol [2:07] chiks Parx: they all are from egept and jorden [2:07] Yenigma456 Alsop: hey sunn [2:07] Gentle Claveau: WHY is that [2:07] tamer Bashly: its their land [2:07] Muhis Le: anyway .. no need to brag [2:07] tamer Bashly: they r not leaving [2:07] Gentle Claveau: they dont want terrorists maybe [2:07] Muhis Le: i did my part [2:07] Muhis Le: u guys do the rest [2:07] Muhis Le: salam alykum [2:07] Muhis Le: :) [2:07] chiks Parx: israel is the jewish people land [2:07] tamer Bashly: wi 3alikom el salam [2:07] Essentialniqab Ametza: the torah makes it clear the jews can not have israel [2:08] chiks Parx: and who macked the world give it to us [2:08] tamer Bashly: palestine is the palestinins land [2:08] Na30m Oller: so are you saying it's all right to ditroy gazza, incuding the civilians? [2:08] Gentle Claveau: i never saw such a pile of morons in my whole life [2:08] Gentle Claveau: get back to school learn your history [2:08] chiks Parx: its good wen people from the free world kill the teror people who just want to kill us all [2:08] Yenigma456 Alsop: Gentle to who you said [2:08] chiks Parx: and who macked the world give it to us [2:08] tamer Bashly: palestine is the palestinins land [2:08] Na30m Oller: so are you saying it's all right to ditroy gazza, incuding the civilians? [2:08] Gentle Claveau: i never saw such a pile of morons in my whole life [2:08] Gentle Claveau: get back to school learn your history [2:08] chiks Parx: its good wen people from the free world kill the teror people who just want to kill us all [2:08] Yenigma456 Alsop: Gentle to who you said [2:14] Muhis Le shouts: who wants to take a pic beside the dome of the rock?
------- 
 
ד"ר חנן גזית הינו הבעלים ומנכ"ל מטאוורסנס בע"מ, חברה הפועלת ומתמחה בתוך עולמות וירטואליים כדוגמת סקנד לייף, משחקים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה. בין לקוחותיה: חברות היטק, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.

עולמות מתמזגים: אינטראקציות חווייתיות בתוך סקנד לייף ומעבר לו


איך חווייתיות של קניה, הדרכה ולמידה בעולמות וירטואליים תלת ממדיים כמו סקנד לייף, יכולות "לצאת מהמחשב" אליך לעולם הממשי ? משחקי מחשב מרובי משתתפים, הרשתות החברתיות והעולמות הוירטואליים התלת ממדיים מתמזגים ליצירת השלב הבא באבולוציה של האינטרנט.

חברת האנליסטים פורסטר צופה בעתיד הלא רחוק לכ 80% מגולשי האינטרנט יהיה אוואטר, דמות תלת ממדיתשאיתה יפעלו באינטרנט ו לחברות רבות תהיה נוכחות באינטרנט התלת מימדי כמו שהיום יש כמעט לכל אחד אתר.

[ראו סקירה על המגמות הבולטות של תעשיית עולמות וירטואליים ב 2009 ]

במסגרת אירוע "אינטראקציה אדם מחשב" שאני מארגן ב H.I.T - מכון הטכנולוגי חולון ביום שני הבא, ה-5 לינואר 2009 , ארצה על חוויות אינטראקטיביות בתוך האינטרנט התלת ממדי ואיך הם "יוצאות מהמסך" אל החיים היום-יומיים.אביא דוגמאות משעשעות מתוך סקנד לייף ועולמות אחרים. בנוסף אציג דוגמאות נבחרות של עבודות סטודנטים שלי בקורס "משחקים ועולמות וירטואליים ללמידה" שמתקיים במסגרת המחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה במכון.

באירוע ישתתפו: פרופ' אהוד שרלין אורח הכבוד שיישא את הרצאת המפתח בנושא אינטראקציות אדם מחשב וגב' מיכל רינות מהפקולטה לעיצוב של המכון שתרצה על תיכנון אינטראקציות.

ההזמנה המצורפת בקובץ היא באנגלית, אך כל ההרצאות בשפה העברית.

הכניסה לאירוע איננה כרוכה בתשלום, אך מספר המקומות מוגבל ונדרשת הרשמה באתר האירוע של H.I.T - מכון טכנולוגי חולון:

ד"ר חנן גזית הינו הבעלים ומנכ"ל מטאוורסנס בע"מ, החברה המובילה בישראל בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים כדוגמת סקנד לייף, רשתות חברתיות, משחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.

סביבונים בחלל: מסע וירטואלי במערכת השמש, סקנד לייף ומעבר לו | הרצאה לחג חנוכה


International Spaceflight Museum #2 סקנד לייף וידאו בלוג
לכבוד חנוכה MetaverSense מציעה לך הרצאת העשרה על סביבונים בחלל שבה נערוך מסע וירטואלי ונחווה באופן ישיר תופעות אסטרונומיות באמצעות טכנולוגיות מציאות מדומה.

החלל מרתק לא רק מדענים אלא גם את הציבור הרחב ובמיוחד ילדים. מאז ימי קדם מביט האדם אל הרקיע ומנסה להבין את התופעות האסטרונומיות השונות. בהרצאה משולבים קטעי וידאו וביצוע מסע חזותי-חוויתי בתוך סביבות מציאות מדומה תלת ממדיות. ההרצאה כוללת ביקור במוזיאון מסע בין כוכבים ובמוזיאון NASA בעולם הוירטואלי התלת ממדי סקנד לייף*.
ההרצאה מותאמת ליכולת הקוגניטיבית-רגשית של ילדים בגילאים השונים ומתאימה גם להורים !-)
משך ההרצאה: 60 דקות.
ציוד נדרש: מקרן למחשב וחיבור מהיר לאינטרנט.
למידע נוסף והזמנות: נייד 054-5277800
info@metaversense.com
בקליפ סקנד לייף וידאו בלוג2#:
דר' חנן גזית, מנכ"ל ובעלים של חברת מטאוורסנס בע"מ מבקר במוזיאון תעופת החלל בתוך עולם וירטואלי סקנד לייף ומציג את "סביבונים בחלל" לכבוד חנוכה.

אודות MetaverSense Ltd
MetaverSense Ltd בראשות ד"ר חנן גזית, יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי, פועלת ומתמחה בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים תלת ממדיים כמו סקנד לייף, רשתות חברתיות, משחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור קהל לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי. החברה מספקת שירותי: פיתוח פרויקטים ייעוץ הרצאות סדנאות סיורי מנהלים בWeb3D : עולמות וירטואליים,רשתות חברתיות ומשחקי וידאו.

MetaverSense Ltd © כל הזכויות שמורות

* .MetaverSense Ltd איננה קשורה ו/או אחראית לתקלות אפשרויות במהלך ההתחברות לסקנד לייף ו/או לכל תקלה אחרת שתיתכן במהלך הסיור בסקנד לייף המופעל על ידי חברת לינדן לאב.

Real-Virtual Worlds Engaging Interactions: Human-Computer Interactions Seminar [in Hebrew] at H.I.T

I will talk about Real-Virtual Worlds Engaging Interactions at the Human-Computer Interactions Seminar [in Hebrew] at H.I.T-Holon Institute of Technology on the 5th of January 2009. Here is a short abstract of my 30min talk:
Massively Multiplayer On-line Games (MMOGs), social networked, and three-dimensional virtual worlds (3D), are merging to form the Web3D, known as the Metaverse. Forrester Research forecast that the Web3D will evolve from an immature emerging market to a standards-based , interoperable global environment. This presentation focus on the future of real – virtual worlds engaging interactions and its possible impact on our every day life: From Brain computer interaction to telematic production process in second life which afford personal customization. Additionally, several games concepts of my Instructional System Technologies Department students will be presented together with its second life's presence plans and SLACTIONS 2009 call.

The Human-Computer Interactions Seminar I'm organizing will include Prof. Ehud Sharlin's keynote talk on Physicality in Human-Computer Interaction. Ehud is an assistant professor at the University of Calgary's ComputerScience Department and uTouch research group. Michal Rinott from H.I.T's Faculty of Design will present Designing Interactions.

For full HCI seminar agenda, abstracts and speakers Bio sketchs + event registration click on the link: http://www.hit.ac.il/mc/hcis09/default.asp
-------
Dr. Hanan Gazit is a faculty member of the lnstructional Systems technologies department, at H.I.T were he teach games and virtual worlds. Hanan is the owner and CEO of MetaverSense Ltd, an Israeli based company leading the use of virtual worlds, digital Games and social networks for instruction and business.

סאן מיקרוסיסטמס הציגה את טכנולוגיית JavaFX בתוך סקנד לייף

סאן מיקרוסיסטמס בחרה להכריז ולהציג פלטפורמת תוכנה חדשה אמש בשידור ישיר מתוך המרכז העסקי שלה בתוך סקנד לייף שהוא עולם וירטואלי תלת ממדי מרובה משתתפים. הארכיטקט הראשי של התוכנה שממוקם פיזית בבלגיה הציג את מאפייניה המרכזיים וענה לשאלות המשתתפים.

אינטראקציה שוברת גבולות
האירוע שהתקיים באודיטוריום המעוצב בסגנון היי-טק בתוך סקנד לייף הועבר בזמן אמת באתר קבוצת המפתחים של סאן. הצופים באירוע באתר האינטרנט, יכלו לשאול שאלות באמצעות כתיבה בממשק מיוחד שחיבר בינם לבין המשתתפים באודיטוריום בתוך סקנד לייף.
זוהי אחת ההדגמות הראשונות [שגם עבדה מצויין בפועל! בדקנו] של אינטראקציה מאתר האינטרנט דו-ממדי לפלטפורמה הסגורה סקנד לייף בזמן אמת!
הצופים יכלו לקבל תשובות בזמן אמת לשאלותיהם מהארכיטקט הראשי של המוצר וגם לראות את הודעות הטקסט שהוחלפו בין המשתתפים בתוך סקנד לייף. ביציאה מהאודיטוריום הוירטואלי הצף באוויר בתום האירוע, יכלו המשתתפים לצפות בתערוכת תמונות של יישומי JavaFX.

סאן מיקרוסיסטמס מובילה בפיתוח עולמות וירטואלים תלת ממדי להדרכה ופיתוח ארגוני.
לחברת סאן מיקרוסיסטמס יש מרכזי פיתוח ושירות לקוחות בתוך סקנד לייף. אחד המרכזים הגדולים מיועד לעובדי ולקוחות החברה בסין. במקביל סאן מפתחת באופן עצמאי פלטפורמת עולם וירטואלי תלת מימדי לצרכים ארגוניים בשם וונדרלנד.

באירוע ההשקה השתתף ד"ר חנן גזית, בעלים ומנכ"ל MetaverSense Ltd הפועלת ומתמחה בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים כדוגמת
סקנד לייף, רשתות חברתיות, משחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור קהל לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי.
http://www.metaversense.com


מה זה JavaFX ?
[מקור: חדשות סאן מיקרוסיסטמס ישראל]
http://il.sun.com/sunnews/press/2008/080824.jsp
JavaFX היא פלטפורמת תוכנה המיועדת לבניית יישומי אינטרנט עשירים ותכנים לרוחב כל מסכי החיים - PC, טלפון סלולרי, טלוויזיה, מכשירי ניווט ומגוון מכשירים אחרים. JavaFX מאפשרת למפתחים לבנות במהירות ובקלות יישומי אינטרנט עשירים המשלבים גרפיקת 2D ו- 3D, אודיו ווידאו באיכות גבוהה, ואנימציה - הכול תוך שימוש ומינוף העוצמה והתפקודיות של פלטפורמת ג'אווה הקיימת.

שלום וירטואלי: מילים במקום יריות


שלום וירטואלי הוא סימולציה מבוססת מנוע משחק מחשב שפותח במטרה לאמן את המשתתפים במיומנויות דיפלומטיות בפתרון סכסוכים ומשברים פוליטיים. משחקים דיגיטאליים שנועדו בראש וראשונה להדרכה ואימון במיומנויות מכונים בשפה המקצועית משחקים רציניים, או Serious Games.

"אנחנו מנסים לאמן אנשים איך לשתף פעולה בקבוצות בקונפליקטים בינלאומיים. הסביבה שאנו יוצאים מאפשרת למשתתפים לפתח את כישורי המשא ומתן שלהם, זה הרבה יותר טוב מאשר להשתמש במנוע משחק המחשב לירות בהם". אומר פרופ' טים לנואר, העומד בראש הפרויקט באוניברסיטת דיוק, בארצות הברית.

מקור:
http://www.gamepolitics.com

מעוניין בפיתוח עולם תלת מימד או סימולציה בתוך עולם וירטואלי לצורך פיתוח כישורי ומיומנויות ניהול? הצטרף ללקוחות MetaverSense
כאן

סקנד לייף קפה British Council : שחק אותה בקאהם!

הצטרפו לקפה סקנד לייף עם היוצר קייל מאייר שידבר על עבודתו בפיתוח פעילויות למידה אינטראקטיביות עבור British Council לילדים בתוך סקנד לייף Second Life Teen Grid.

ניק פאשי מארח את קייל שמתאר את עבודתו בתוך העולם הוירטואלי סקנד לייף כ"פיתוח ייצוג חזותי של בריטניה ויצירת סביבה עשירה שבה הלומדים אנגלית יוכלו לשכלל את מיומנות השפה והבנת התרבות הבריטית.". קייל מאייר עושה שימוש במשחקים כאמצעי למידה ומשתמש במשחקי רשת מקוונים ככלי הוראה.

מתי: היום, יום ראשון 30 לנובמבר 2008.
איפה: סקנד לייף , אי
Edunation III
שעה: 20:00 שעון ישראל [10 בבוקר שעון סקנד לייף].

לאתר
http://www.britishcouncil.org/israel

מעוניינים בחוויות למידה והוראה חדשות מעולם אחר?
הצטרפו ללקוחות MetaverSense הזמינו הרצאה ו/או סדנה חוויתית כאן

סקנד לייף איים אבודים במשבר הכלכלי העולמי?


ביקור במוזיאון מסע בין כוכבים בתוך סקנד לייף מגלה שגם הוא במצב פיננסי הקשה. עקב המשבר הכלכלי התרומות לאחזקתו ותפעולו של המוזיאון התדלדו מאד ובלעדיהן המוזיאון מצוי בסכנת סגירה כמו גם האי [SIM] בו הוא ממוקם. טלפורט ME לינדנים, סקוטי!

בתמונה למעלה, מנהלת המוזיאון בהולו-דק, פונה באמצעות MetaverSense לכל אוהבי מסע בין כוכבים לדורותיו ולשוחרי היצירה החופשית לבקר במוזיאון ולתרום לינדנים להמשך קיומו !

למידע נוסף על גלי המשבר הכלכלי שמתנפצים גם בתוך עולמות וירטואלים כדוגמת סקנד לייף כאן
יחד עם זאת, דווקא בעת הזאת מומלץ לנצל הזדמנויות עסקיות חדשות ב Web3D.
למידע נוסף על הרצאות, סדנאות, סיורי מנהלים וייזום פרוייקטים הקליקו כאן
-
הכותב ד"ר חנן גזית, הינו הבעלים ומנכ"ל MetaverSense Ltd החברה המובילה בישראל בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים כדוגמת סקנד לייף, רשתות חברתיות, משחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור קהל לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי.

שיתוף ושיחה - מינוף השיווק באינטרנט| איגוד האינטרנט הישראלי מפגש היום

Man shouting at colleague with megaphone
שיתוף ושיחה - מינוף השיווק באינטרנט איגוד האינטרנט הישראלי מפגש היום
במסגרת מפגשי ההעשרה לחברים, וקידום העשרת הידע הנוגע לתחום האינטרנט בישראל של איגוד האינטרנט הישראלי.
מתי? היום, יום חמישי 27/11/2008, כט' חשון תשס"ט
שעה: 17:00-19:30
איפה:
מכללת אפקה - המכללה האקדמית להנדסה
מתחם הפיקוס, רח' מבצע קדש 38, באולם 302.חניה חופשית קיימת בכניסה למכללה (רח' בני אפרים 218, תל-אביב).
מפת הגעה למקום והנחיות לחץ כאןhttp://www.afeka.ac.il/info.asp?info_id=305
מה במפגש ?
Step by step מרצה: שגיא חמץ, מנכ"ל, חברת בלינק
כיצד להתחיל לפעול במדיה חברתית ולהגיע קרוב יותר ללקוחקרבה והקשבה ללקוח הופכים הרבה יותר מסיסמה בתקופה של חוסר ודאות.האינטרנט שהפך בשנתיים האחרונות לפלטפורמה מרכזית ליצירה והנעה של תקשורתואינטראקציה עם גולשים מספק היום שלל הזדמנויות להתמודדות עם מצבים מורכבים.ההרצאה תראה כיצד ניתן להשתמש ברשת בכדי לפעול בזירה הקרובה ביותר ללקוח וכיצד אפשר ללמוד משותפים לקוחות ועובדים בכדי לייצר הזדמנות לשינוי אמיתי.
משבר, משבר – אבל הלקוחות עדיין שם! מרצה: אריאל אשל
רעיונאי לתקשורת שיווקית אינטראקטיבית,ארכיטקט מומחה לממשק משתמש
כניסה לחברי האיגוד חופשית ומותנית בהרשמה מראש.
הכניסה למי שאינו חבר הינה בעלות סמלית של 50 ₪.
(עלות חברות שנתית באיגוד: 70 ₪)

METANOMICS's Second Life Monday: Electric Sheep Company Event

pic: June 23, 2008 Metanomics EventJune 23, taken by rikomatic

Electric Sheep Company CEO Sibley Verbeck will talk about the fortunes of ESC after Second Life, and the future of Webflock, which hosts the new virtual presence of the Showtime series ‘The L Word’ in January, 2009.
The Electric Sheep Company is one of the premier content creators in Second Life. The Electric Sheep Company creates Web-enabled social and virtual world experiences through strategy, design, production, and technology.

Second Life METANOMIS MONDAY EVENT, 24 Nov 2008:
Start: 12:00 [noon] SL time [GMT -8]. Israel local time 22:00. [GMT+2]
End: 13:00 SL time [GMT-8]. Israel local time 23:00. [GMT+2]

Get the Event for your Calendar here



About Metanomics
Metanomics is a weekly event featuring guests who discuss topics related to business and policy in virtual worlds. We have produced more than 50 hour-long programs which may be viewed in our archives.
The term Metanomics was coined in 2007 to describe the study of economics and policy in the "metaverse" of online virtual worlds. Today, Metanomics defines not only our sphere of interest, but also the growing group of people who are interested in Metanomics, and how we communicate these innovative concepts.

סקנד לייף בשירות משרד התיירות! שגרירים מעולם אחר

[בתמונה: מר עמי צוברי,הממונה על שיווק אלקטרוני במשרד התיירות בפתח הלשכה בתוך סקנד לייף]

MetaverSense חדשות | סקנד לייף | הרעיון הבא שלך יכול להיות שווה כסף אמיתי 10,000 דולר!

איך תושבי עולם וירטואלי כמו סקנד לייף יכולים להשפיע על נושאים חברתיים בעולם האמיתי?

היום יוצגו בסקנד לייף פרויקטים שזכו בפרסי מקרן מק'ארתור על תרומתם ליצירת מודעות ושינוי אמיתי בעולם הממשי.


MetaverSense מזמינה אותך להשתתף באירוע ולחשוב על רעיון בנושא יישומי עולם וירטואלי כמו סקנד לייף.


הרעיון הבא שלך יכול להיות שווה 10,000 דולר כסף אמיתי!


רוצה לדעת איפה? מתי? מי במשתתפים? למידע נוסף כאן

מסע וירטואלי בחנוכה: סביבונים בחלל! עולם וירטואלי בכף ידך


בחנוכה השנה נערוך מסע וירטואלי ! נחווה באופן ישיר תופעות אסטרונומיות שקשורות בתנועה הסיבובית של הגופים השמימיים הנעים בחלל באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה. נתבונן בתופעות מנקודות מבט שונות ונדע מי סובב סביבון אמיתי בחלל? איך בדיוק סובבות הפלנטות? מיהו הגוף שמימיי שמסתובב כסביבון הכי מהר? ועוד.
חברת מטאוורנס בע"מ מציעה לך הרצאה חוויתית לכבוד חנוכה. מחיר מיוחד למוסדות חינוך וארגונים.
משך ההרצאה: 60 דקות ציוד נדרש: מקרן למחשב.
להזמנת הרצאות ופרטים נוספים התקשרו וצרו קשר כאן


קישור מה קשור?

המלצת קריאה: בספרם של לוסי וסטיבן הוקינג המפתח הסודי של ג'ורג' ליקום שיצא בהוצאת ידיעות אחרונות ותרגם אסף כהן עובר הילד גורג' הרפתקאות ולומד על סודות היקום באופן חוויתי בעזרת ידידיו הטובים ומחשב העל שמאפשר לו לבצע מסע במערכת השמש.



MetaverSense החברה המובילה בישראל בשימוש מושכל בעולמות וירטואליים כדוגמת סקנד לייף וגם משחקי מחשב עבור לקוחותיה: חברות, ארגונים, מוסדות, משקיעים ויזמים במגזר הפרטי והציבורי. MetaverSense מספקת שירותי ייעוץ, ייזום פרויקטים, פיתוח וסיורי מנהלים בעולמות וירטואליים כמו סקנד לייף ושימוש גם במשחקי וידאו לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה.
MetaverSense הופכים עולמות וירטואליים בשבילך!

לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר כאן

עולמות וירטואלים בחינוך: כנס בסקנד לייף מחר!


כנס עולמות וירטואליים בחינוך יתקיים באוניברסיטת קרוליינה בארה"ב ובעולם הוירטואלי סקנד לייף.
הכנס מהווה מקום מפגש לכל העוסקים בתחום ומתמקד במציאת דרכים לשימוש מושכל במטאוורס לחינוך בכלל ולהוראה בהשכלה הגבוהה בפרט.

הכנס יתקיים ביום שני, ה- 10 לנובמבר וימשך יומיים.

למידע נוסף הקליקו כאן

ההשתתפות על בסיס מקום פנוי ורישום מוקדם* אינה כרוכה בתשלום!

* רוצים להיכנס לסקנד לייף אך אין לכם מושג ירוק איך להתחיל?
MetaverSense מנגישים את המטאוורס בשבילכם!

לפרטים נוספים צרו קשר דרך אתר החברה

-
הכותב, ד"ר חנן גזית הינו מייסד ומנכ"ל MetaverSense החברה הישראלית המובילה בייעוץ, הדרכה ופיתוח עסקי בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים לצרכי מיתוג, שיווק ופרסום, הדרכה ולמידה עבור לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, ארגונים ומוסדות במגזר הפרטי והציבורי.

Click H.I.T Game! World Usability Day in Israel

Click H.I.T! is a digital camera-phone web based team usability scavenger hunt, created and played for celebrating WUD 2006 will be played during the World Usability Day (WUD) 2008!
It will be a part of my academic course: “Virtual Worlds and Video Games for learning” at the Instructional Systems Technologies Department, H.I.T- Holon Institute of Technology, Israel.

Game Goals:
Your team has to take as many digital pictures as possible, which best represent something USABLE or NOT USABLE by using a digital cam / a mobile phone.

Pictures definition:
The best representations of real world/ virtual world usability-fun artifacts, product, or experiences, upload to mycels. Attach to each picture a TAG, and a short and clear explanation, describing the usability-fun aspects which made your team Click H.I.T!

Scoring:
The scoring method is a combination of the total number of pictures uploaded by your team, the time in which the pictures were uploaded, the quality of the team’s explanations attached to each picture, and the usability experts panel and counter-teams scoring and voting results.

נקודת ציון בעולמות וירטואלים השבוע: אישה נעצרה בטוקיו בשל רצח דמות הוירטואלית [אוואטר] של בעלה

נורמה וג'ון בוביט דז'ה-וו. זיכרון קצר? גם לבוביט היה אחרי שאשתו כרתה את איבר מינו והועמדה בגין המעשה למשפט בארה"ב שזכה להד תקשורתי עצום. הוושינגטון פוסט מדווח השבוע, שבטוקיו נעצרה אישה שרצחה, תקשיבו טוב, את האוואטר [הדמות] הוירטואלית של בעלה לשעבר, במשחק מרובי המשתתפים המקוון הפופולארי מייפל סטורי Maple Story , שבו משחקים ילדים, בני נוער וגם מבוגרים רבים בישראל*.

האישה, בת 43 שחוותה גירושים פתאומיים במשחק השתמשה בתעודת הזהות ובסיסמה של הגרוש שלה כדי להכחיד ולרצוח את דמותו הוירטואלית. הבעל שלא הבין למה דמותו הוירטואלית במשחק האהוב עליו התאיידה, התלונן ברשויות והחקירה הובילה למעצרה של האישה. בעולם הממשי.

בחקירתה סיפרה האישה לחוקרים שחוותה גירושים טראומתיים במשחק הוירטואלי "מצאתי את עצמי גרושה, במפתיע בלי אף מילת אזהרה. זה הכעיס אותי כל כך".

סוכנות הידיעות אי.פי. מדווחות שלאישה לא היו תוכניות לממש את האלימות הוירטואלית שלה גם בעולם הממשי.

האישה נאשמת על פי סעיף " גישה לא חוקית למחשב וביצוע מניפולציה אסורה במידע אלקטרוני" ואם תורשע היא עלולה למצוא את עצמה בכלא אמיתי לתקופה ארוכה, עד חמש שנים או לחילופין לשלם קנס כספי של חמשת אלפים דולאר. כסף אמיתי.

* בהקשר הישראלי:

גניבות רכוש ורצח אוואטרים [דמויות] במשחקי מחשב מקוונים, שכיחים בין ילדים ובני נוער בישראל [מתוך ממצאי מחקר אינטראקציות במשחקים דיגיטאליים 2008 | ד"ר חנן גזית].

מידת עצמת הרגשות במערכת יחסים וירטואלית דומה לזו שבמערכת יחסים ממשיים. האם מישהו מודע לכך ומטפל בילדים פגועים?

תובנה:

נקמה וירטואלית עולה ביוקר. טוקיו.יפן


הכותב, ד"ר חנן גזית, עומד בראש MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון

Israeli Virtual Worlds Special Interest Group (SIG) and Forum in the Air!



I’m pleased to see that Virtual Worlds are getting more and more attention from the Israeli Academia and business community:

ISOC-IL's IVWF - Israeli Virtual Worlds Forum @ IBM, 275th of Oct. Today!

The IVWF will meet to discuss innovative virtual interfaces such the Wii and GameAir by GravitX.

Serving on GravitX Advisory Board, I had the pleasure of working out and testing GameAir with young children and adults.

Here's a brief elaboration from Gravitx website: http://www.gravitx.com

GravitX is an Israeli based Exergaming company, founded by Yoav Lerner and Gal Shvebish in November, 2007.

GravitX specializes in developing PC/Console-based active game technologies that deliver "full-motion" participation in video games. The Company is currently developing a revolutionary, Full Motion, Man-Machine Interface Controller, called GameAir. GameAir provides gamers and exercisers with a whole new experience in interactive gaming. It's "Plug & Play" design is compatible with many popular game titles and requires no additional accessories. GameAir allows users to play popular game titles on a PC or game consoles and uses the player’s own physical motion to operate the game, allowing the user to feel the excitement and competitive challenge within the game. [Watch video above].

Get in shape with GameAir!


IMVFOrganizers: Dr. Yesha Sivan and Mr. Gur Shomron

Time: 17:00- 20:00

Place: IBM Israel, Petach-Tikva

Link: http://www.isoc.org.il/conf_heb/interest_group.html

Launch of the Israeli Virtual Worlds Special Interest Group (SIG) @ IDC

Keynote speaker: Prof. Mel Slater of Virtual Reality in University College London.

Organizers: Dr. Doron Friedman, Sammy Ofer School of Communications, IDC, Herzliya, and Dr. Benny Cohen, IBM Haifa Research Labs

When: Next week, Nov 6th

Time: 17:30 – 19:30

Place: IDC, Herzliya

Room: CB07, Sammy Ofer building

The SIG will meet once every few weeks/months, alternatively hosted by IBM and IDC. By virtual worlds we are referring to online massive multi-user virtual environments, such as, but not limited to, Second Life. Topics include all academics aspects of virtual worlds, ranging from psychology, sociology, and technology, and may also include discussion of business opportunities. Details will be discussed in this first meeting.

Agenda:

17:30 opening remarks from organizers

17:45 A talk by Mel Slater | Topic to be announced

Prof. Mel Slater Heads the Virtual Reality in University College London, an ICREA fellow in Barcelona, Spain, and holds several national and European grants, including the European Senior ERC grant. Mel Slater received the IEEE Virtual Reality Career Award in 2005.

18:30 "Just a Second, Life", a movie by Miri Segal

19:00 Discussion with audience regarding goals and agenda for the SIG

19:15 Refreshments

Please RSVP by sending an email to: avl@idc.ac.il

E.Magiciens Game Contest open to Israeli Students!

Valenciennes, in the north of France, greets, for the 9th consecutive time, Les E-Magiciens 2008, the European meetings of the young digital creation, which will be held from 25th to 28th November 2008.

Organized by the Chamber of Commerce and Industry of the Valenciennes region, this event is the annual meeting of young creators, students and professionals of digital animation, cinema, sound and video game.

On 5,000 visitors, we include 500 professionals coming from 10 countries. Every year the festival presents in preview nearly 300 animation films and multimedia works from about 50 European countries. In the program on the National Scene of the Phoenix theatre: projections, conferences, previews, tributes and teaching workshops. One of the main event of the festival is a set of student's contest and awards on animation, web sites, games...
This year the ENJMIN (Graduate School of Games and Interactive Media) is in charge of the competition related to video games. Located in Angoulême in the south-west of France, ENJMIN is an educational, professional training and research institute providing an international environment to stimulate creativity and technological innovation.

Link: http://english.enjmin.fr/

The participation is open to students registered in university or college, including students registered for the year 2007-2008.

The game will be appreciated according to the script intentions, the originality of concepts and universe, as well as the feasibility to carry it out. The comprehensive layout represents an illustration of these different aspects.

Information :
For any question about the game contest contact Pr. Stephane Natkin:
stephane.natkin[AT]cnam[DOT]fr

What is the Israeli-Franch connection here?

The good news is that I've contacted Pr. Stephane Natkin.

Participation is is open to Israeli Students too! Game On!

Dr. Hanan Gazit

Les E.magiciens Festival 2008 appears on DiGRA ISRAEL Calendar: Web3D, VideoGames, Virtual Worlds, New Media: Conferences, Seminars, Workshops, Meetings, Exhibitions & Events-All coming your way in one place by DiGRA ISRAEL.

Real World Event (in Blue) | Calls & Submissions Deadlines (in Red)| Virtual World/ Cybernet Event (in Purple).

Know about other events which fit here? Would you like your event to be added here?
Please email details to: info(AT)digraisrael(DOT)org, at least three weeks prior to the event. DiGRA ISRAEL is not responsible for information listed or omissions.
Link: http://www.digra-il.org/calendar


נקודות ציון בעולמות וירטואלים השבוע: 493$ מיליון דולאר.משבר כלכלי.סקנד לייף אקדמיה.לכודים ברשת

493$ מליון דולאר [כסף אמיתי] הושקע עד כה השנה בעולמות וירטואליים! מקור: Virtual Worlds Management

משבר כלכלי בעולם אך בשוק העולמות הוירטואליים צופים צמיחה. למה? אל העולמות הוירטואליים אפשר לברוח ולהתנתק מהמציאות היומיומית הקשה. מקור: Forbes.com

"סקנד לייף מאפשר לסטודנטים לשחק, לשתף, ליצור, להפעיל את הדמיון ולהיות יצירתיים באופנים שאינם אפשריים בעולם הממשי. ....אני צופה שבעוד שלוש עד חמש שנים, מוסד אקדמי ללא יישות בעולמות וירטואליים תלת ממדיים כדוגמת סקנד לייף יחשב כמו מוסד אקדמי שאין לו אתר אינטרנט היום." מקור: EDUCAUSE Review - Chris Collins's (aka Fleep Tuque).

יקירתי, אני מודע לכך. המלצתי על הסרט "לכודים ברשת" ברשת, מנוטרת.בזמן אמת.ברשת על ידי "עין הנץ", אבל כשנישקת אותי הלכתי לאיבוד. קישור: http://video.hi-net.co.il/eagleeye/

-------------------

הכותב, ד"ר חנן גזית, עומד בראש MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון

ימי תשובה בסקנד לייף ובמטאוורס? Define: Metaverse

pic source: http://www.flickr.com/photos/danielaguilar/2470085155/

שאלה: קראתי שאדר שלו גוזר גזר דין חובה על העולמות הוירטואליים כגון סקנד לייף Second Life במסגרת כתבה בספר החיים של ערוץ המחשבים: עולמות וירטואלים ב Ynet בטענה שעולמות תלת-ממדיים הבטיחו חיים מקוונים עשירים אך בפועל הם הכזיבו גם מבחינה עסקית וגם בגלל שתעשיית הפורנו וההימורים השתלטה על כל חלקה טובה.

תשובה: אז מה השאלה?


שאלה: האם אלו הימים הנוראים של סקנד לייף והמטאוורס?

תשובה: לפני שגוזרים את דין וחותמים, מומלץ לקרא את סקירת המגמות הבולטות בתעשיית העולמות הוירטואליים לשנה הבאה 2009 ולקבל פרספקטיבה רחבה יותר. פסילתם של העולמות הוירטואליים בשל המגבלות הטכנולוגיות הפלטפורמה, כמוה כפסילת הנסיעה בכלי הרכב כי ישנן מכוניות שזוללות דלק. שנת 2008 מסומנת כשנת מפנה על פי איגוד העולמות הוירטואליים העולמי. למעלה ממאה וחמישים עולמות וירטואליים נמצאים בשלבי פיתוח שונים. הכתבה חסרה התייחסות ובחינה של המדיום והמסר הטמון בו, כמו גם הפוטנציאל של עולמות וירטואליים נוספים.

שאלה: האם סקנד לייף הוא משחק?

תשובה: האם סקנד לייף הוא משחק? התשובה היא לא. העולם וירטואלי התלת ממדי סקנד לייף איננו משחק מחשב, למרות שבתוכו תמצא משחקים שנוצרו על ידי המשתמשים עבור משתמשים אחרים.


שאלה: אז מהו משחק?*

תשובה: למשחק אין הגדרה אחת. ההגדרה המקובלת בקרב העוסקים בחקר המשחק ו"האדם המשחק" Ludology, היא זו:

"משחק הוא פעולה מכוונת מטרה תחרותית המתבצעת במסגרת חוקים מוסכמים". (מכון אינטראקטיב, שוודיה).


שאלה: ומהו משחק מחשב? *

תשובה: גם כאן יש יותר מהגדרה אחת. הגדרה המועדפת עלי שמה את האדם במרכז ומתייחסת פחות לצד הטכני והפירוטכניקה ו"זיקוקים" של המעבדים הגרפיים:

"משחק מחשב מוגדר כתוכנת מחשב בה שחקן אחד או יותר מקבלים החלטות תוך כדי שליטה באובייקטים של המשחק ומשאביו במרדף אחר השגת מטרה". (אוברמרס, 2004).


שאלה: מה הוא המושג מטאוורס* שמוזכר בכתבה?

תשובה: המושג "מטאוורס" הופיע לראשונה בספרו של ניל סטיפנסון [ולא סטיבנסון] ב"Snow Crash" בשנת 1992. בספר המדע הבדיוני, ה"מטאוורס" הינו עולם וירטואלי שבו בני אדם מיוצגים באמצעות "אוואטרים", דמויות וירטואליות תלת ממדיות, מקיימים אינטראקציות האחד עם השני וגם עם "אוואטרים" יצירי תוכנת מחשב בעלי בינה מלאכותית, במרחב תלת-ממדי המדמה את העולם הממשי.


שאלה: ממה מורכבת המילה "מטאוורס" ?

תשובה: המילה "מטאוורס" מורכבת משתי מילים בלועזית: המילה "Meta" שפרושה בעברית הוא "על" והמילה "Universe" שפרושה בעברית הוא "יקום" או "עולם". ה"מטאוורס" משמש כיום כמטבע לשון לתיאור העולם הוירטואלי סקנד לייף וגם כמילה המתארת את חזון האינטרנט העתידי.


שאלה: אז מה התפספס בכתבה?

תשובה: לדעתי, הפספוס הוא בחינת העולמות הוירטואליים מזווית הצרה של הפלטפורמה הטכנולוגית ומגבלותיה בכתבה שאיננה מעודכנת.


שאלה: אז מה חדש בסקנד לייף?

תשובה: על כוכב נולד שמעת בוודאי. בשבוע שעבר נבחר מוזיקאי וזכה בחוזה הקלטות והופעות בעולם הממשי בעקבות הצלחתו בסקנד לייף. גם קוקה קולה חוזרת לפרסם מוצרים בסקנד לייף אחרי תקופה ארוכה.


שאלה: יום כיפור בפתח. אפשר לסכם?

תשובה: התשובה במילה אחת היא: אינטראקציה. זו מילת המפתח. העולמות הוירטואליים מזמנים למשתמשים סוגי אינטראקציה שלא היו אפשריים קודם לכן. ועל חזון המטאוורס, האינטרנט העתידי, מדבר על אינטראקציה ותקשורת בזמן אמת חוצי פלטפורמות [סלולר, מחשב, נגן מולטימדיה] שיקושרו ויתחברו עם העולם הממשי נרחב בפעם אחרת.

גמר חתימה טובה.

---------------------

* מתוך הספר "החיים במציאות מדומה [שם זמני]" שנמצא בעבודה. הספר מיועד למתעניינים במהפכת המשחקים הדיגיטאליים והמטאוורס שבה אנו חיים. הספר מיועד לכל המתעניינים בתשובות לשאלות יסוד באשר לאופני ההתנהגות והלמידה האנושית במשחקים דיגיטאליים ועולמות וירטואליים ואלה המתעניינים בפוטנציאל העסקי והיישומי הטמון בהם.

בספר מוצגות המשמעויות של החיים במציאות מדומה מנקודת מבטו הייחודית של ד"ר חנן גזית.

הכותב, ד"ר חנן גזית, עומד בראש MetaverSense הפועלת בעולמות וירטואליים ומשחקים דיגיטאליים ומתמחה בייעוץ, הדרכה ופיתוח פרויקטים לקהל לקוחותיה: משקיעים ויזמים, חברות, מוסדות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי. ד"ר גזית הינו יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי AVW ומייסד די.ג.ר.ה ישראל- המרכז הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקים דיגיטאליים. חבר מערכת כתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. חוקר ומרצה ב H.I.T - מכון טכנולוגי חולון.